تاریخ : 17:45 - 1399/11/07
کد خبر : 507946
سرویس خبری : حوادث
 

پاتک پلیس به سه شرور فراری در تهران

پاتک پلیس به سه شرور فراری در تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۳شرور سابقه دار که پس از شرارت و تخریب ۷دستگاه خودروی شهروندان، بیش از ۲ماه زندگی مخفیگاه انتخاب کرده بودند، خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ سعید راست  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: اواخر آبان ماه پرونده ای با موضوع شرارت و تخریب 7 دستگاه خودروی سواری شهروندان  به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع که خلاصه پرونده نشان از این داشت، 3 فرد شرور سابقه دار که تا کنون به دفعات مختلف موجب بی نظمی در نقاط مختلف شهر شده اند، این بار با تخریب 7 دستگاه خودرو سواری که در خیابان  نیلوفر پارک شده بود با ایجاد رعب و وحشت قبل از رسیدن پلیس، از محل گریخته اند.

وی با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان میزان خسارت وارده  به خودروی شهروندان بیش از یک میلیارد ریال برآورده شده بود،  افزود: در رصد های اطلاعاتی  مشخص شد که متهمان از ترس گرفتار شدن در چنگال قانون بلافاصله  به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته و در آن مکان پنهان شده اند که نتیجه  تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور بازداشت این افراد شرور به محض مشاهده اخذ شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه به دست آمد، متهمان پس از گذشت 2 ماه زندگی مخفی، اخیراً به شهر تهران وارد شده و در مخفیگاه جدیدشان در حوالی خیابان ترکمنستان پنهان شده اند  و به خیال اینکه بعد از گذشت 2 ماه پرونده آنان به دست فراموشی سپرده شده است،  ترددهای مخفیانه ای دارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تردد متهمان تحت کنترل درآمد تا اینکه روز گذشته ضمن حصول اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان در  یک عملیات پلیسی هر 3 شرور دستگیر و به مرکز عملیات این  پلیس منتقل شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه هر3 متهم به جرم ارتکابی معترف و انگیزه خود را قدرت نمایی اعلام کرده اند، اضافه کرد: متهمان با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.


منبع : hadese24