تاریخ : 18:05 - 1399/11/07
کد خبر : 507995
سرویس خبری : حوادث
 

زنده ماندن کارگر بعد از سقوط از ارتفاع ۲۰ متری

زنده ماندن کارگر بعد از سقوط از ارتفاع ۲۰ متری

کارگر میانسالی که بر اثر پارگی کابل های بالابر غیر استاندارد از ارتفاع ۲۰ متری به پایین و به داخل گودال سقوط کرده بود، روانه بیمارستان شد.

در ساعت 14:35 دقیقه روز گذشته ودر پی تماس مسئولین یک شرکت پیمانکاری با سامانه125 سازمان آتش نشانی تهران و درخواست کمک، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه70 و نجات5 سازمان را به محل حادثه واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی، ابتدای خیابان 45 متری زرنداعزام کرد.

به گفته داود فدایی رییس ایستگاه 70 آتش نشانی تهران، کارگر 50 ساله ای قصد داشت با استفاده از بالابر غیر استاندارد از سطح زمین به عمق بیست متری گودال پایین برود که به علت پارگی سیم بکسلهای بالابر به داخل گودال سقوط کرد ودچار آسیب دیدگی شد.

فدایی افزود:آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله با ایمن سازی محل، خود را به فرد مصدوم در انتهای گودال رسانده و توانستند این فرد را که دچار مصدومیت شده بود را به بیرون منتقل کنند واو را تحویل عوامل اورژانس حاضر درمحل دهند.

وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در حال بررسی است، خاطر نشان کرد:آتش نشانان با ایمن سازی محل ودادن تذکرات ایمنی به دیگر کارگران با هماهنگی ستاد فرماندهی به ایستگاه خود باز گشتند.

 


منبع : hadese24