تاریخ : 18:04 - 1399/11/07
کد خبر : 507996
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبر جدید از بورس / تغییرات فردا چیست؟

خبر جدید از بورس / تغییرات فردا چیست؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس روز سرخ دیگری را پشت سر گذاشت و با افتی ۱٫۷ درصدی به سطح یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحدی رسید. بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش کارگر آنلاین، معاملات امروز با سبزپوشی و معاملات مثبت گروه بانکی و پالایشی آغاز شد ولی در نهایت به سرخپوشی این دو گروه نیز انجامید.

سه نماد فارس، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل داشتند و همچنین در جلسه امروز شورای عالی بورس رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار مشخص شد.

به اعتقاد برخی از سهامداران و کارشناسان استعفای قالیباف اصل یکی از عواملی بود که بورس را مثبت کرد. اما باید دید واکنش بازار به مدیریت جدید چیست؟‌

سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: به احتمال زیاد روند بازار سهام فردا نزولی است و احتمال می‌رود که روند بورس همچنان نزولی یاشد.

این کارشناس در رابطه با پایدار بودن روند نزولی گفت: اعتماد به بازار سرمایه از بین رفته است و فاز نزولی همچنان ادامه دارد. از طرفی این اعتماد از دست رفته باعث می‌شود روند نزولی ادامه‌تر شود. همچنین سهامداران به دلیل بی‌اعتمادی روند صعودی چند روز اخیر را فرصتی برای نقد کردن سرمایه خود دانستد.


منبع : تجارت نیوز