تاریخ : 09:32 - 1399/12/05
کد خبر : 591801
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۵ اسفند + جزئیات‌

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۵ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

به گزارش کارگر آنلاین، کاووس آزادمنش در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: دلار در حالی در روزهای اخیر تا کانال ۲۶ هزار تومان پیش رفته که در روزهای ابتدایی هفته جاری فعالیت خود را از کانال ۲۰ هزار تومان آغاز کرده بود و برخلاف انتظار و به رغم اخبار مثبتی که در خصوص برجام و مناقشات سیاسی میان ایالات متحده و ایران وجود دارد، افزایشی شد.

وی افزود: خروج ایران از پروتکل الحاقی که در روزهای اخیر تا حد زیادی به تنش سیاسی میان مجلس شورای اسلامی و دولت دوازدهم تبدیل شده، یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند نرخ دلار را تا حد زیادی افزایش دهد.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: شکایت روز گذشته مجلس شورای اسلامی از دولت نزد قوه قضائیه باعث شد تا نوسانات دلار تشدید شود و به نظر می‌رسد در روند معاملات روز جاری بازار آزاد نیز شاهد افزایش نامحسوس نرخ ارزهای شاخص همچون دلار و یورو باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.


منبع : ایمنا