تاریخ : 09:51 - 1395/10/21
کد خبر : 60173
سرویس خبری : ورزشی
 

رونالدو پس از کسب چهارمین عنوان مرد سال فیفا؛ متاسفم

رویای بعدی من قهرمانی جام‌جهانی است؛

رونالدو پس از کسب چهارمین عنوان مرد سال فیفا؛ متاسفم

مرد سال فوتبال دنیا از احساس خود پس از کسب جایزه جدید فیفا گفت: «سال 2016 را فراموش نمی‌کنم چون در این سال برای اولین بار طعم قهرمانی در یورو را چشیدم و با رئال مادرید قهرمان اروپا و جهان شدم.»

به گزارش کارگرآنلاین، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید دقایقی پس از کسب چهارمین عنوان مرد سال جهان از رویای فتح جام‌جهانی حرف زد.

رونالدو پس از دریافت جایزه از پشت بلندگو گفت: «وای، وای، وای ... واقعا خوشحالم. هر بار دریافت این جایزه برایم تازگی دارد. از خانواده، مادرم و هم‌تیمی‌هایم متشکرم. سالی رویایی داشتم و لازم است از کاپیتان و مربیان و همچنین رسانه‌ها بابت انتخابم تشکر کنم. متاسفم که دوستان بارسایی را در مراسم نمی‌بینم.»

او برای سوپرایز پایانی‌اش، شادی خاص پس از گل‌هایش که با حرکات موزون دست‌ها انجام می‌شود را اجرا کرد.

وی همچنین در گفتگو با خبرنگاران گفت: «از اینکه اولین دریافت‌کننده جایزه جدید فیفا هستم، بسیار خوشحالم. این عنوان به همه هم‌تیمی‌ها و  هوادارانم تعلق دارد. رویای بعدی من بردن جام‌ جهانی و ادامه موفقیت همراه رئال مادرید است. هرگز سال 2016 را فراموش نمی‌کنم چون در این سال برای اولین بار طعم قهرمانی در یورو را چشیدم و با رئال مادرید قهرمان اروپا و جهان شدم.»

رونالدو ادامه داد: «بهترین سال زندگی من با بردن این جایزه کامل شد. بله، 2016 بهترین سال من تا اینجای زندگی‎ام بوده و خوشحالم که علاوه بر عناوین باشگاهی، افتخارات فرد زیادی هم به دست آوردم.»

گفتنی است جایزه بهترین مربی سال به نام کلودیو رانیری به پاس قهرمانی شگفت‌انگیز همراه لسترسیتی سند خورد و جایزه زن سال فوتبال دنیا به کارلی لوید آمریکایی تقدیم شد./جام نیوز