تاریخ : 12:33 - 1395/10/29
کد خبر : 60546
سرویس خبری :
 

 بانک توسعه تعاون ۶ماه بدون مدیرعامل

بانک توسعه تعاون ۶ماه بدون مدیرعامل

در حالی که طبق قانون یک مجموعه دولتی تنها می تواند سه ماه با سرپرست اداره شود، اکنون سه ماه از پایان سرپرستی مهدیان در بانک توسعه تعاون هم گذشته و به عبارتی بانک توسعه تعاون ۶ماه است مدیرعامل ندارد.

به گزارش کارگرآنلاین، 11 تیر ماه بود که علی ربیعی، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی حجت الله مهدیان را پس از انتصاب محمدعلی سهمانی به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران به سمت سرپرستی بانک توسعه تعاون منصوب کرد.
پس از برکناری علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، محمدعلی سهمانی (مدیرعامل بانک توسعه تعاون)، جایگزین وی در این بانک شد. پس از آن نیز حجت الله مهدیان به سمت سرپرستی بانک توسعه تعاون انتخاب شد.
اما اکنون با گذشت 6 ماه از رفتن " محمد علی سهمانی" و تعیین " حجت الله مهیان" به عنوان سرپرست همچنان بانک توسعه تعاون مدیرعامل قطعی ندارد.
در این مدت اسامی مختلفی از جمله " محمدرضا رستمی"، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان به عنوان مدیرعامل جدید پیشنهاد شد اما وی اعلام کرد که ربیعی به وی پیشنهاد داده اما هنوز حکم نهایی برای پذیرش مسئولیتش صادر نکرده است.
از لحاظ قانونی یک مجموعه دولتی تنها سه ماه می تواند با سرپرست اداره شود و در برخی موارد امکان تمدید این حکم برای سه ماه دیگر وجود دارد.  این در حالی است که هنوز این حکم تمدید هم نشده است./تسنیم