تاریخ : 11:21 - 1399/12/11
کد خبر : 609919
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

احکام و امضاهای "بانک" غیرقانونی است و پیگرد حقوقی دارد/کمیسیون اصل نود پیگیر موضوع باشد

احکام و امضاهای "بانک" غیرقانونی است و پیگرد حقوقی دارد/کمیسیون اصل نود پیگیر موضوع باشد

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول با اشاره به اینکه آقای بانک از تاریخ ۵ بهمن ماه بازنشسته است لذا تمامی احکام و امضاهای او غیرقانونی است و پیگرد حقوقی دارد.

«رحمت الله نوروزی» نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قدس آنلاین با اشاره به استنکاف دولت از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی از جمله «مرتضی بانک» بعنوان دبیر بازنشسته مناطق آزاد، اظهار داشت: بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان که توسط مجلس به تصویب رسیده است باید نیروهایی که بازنشسته هستند از مناصب دولتی خارج شوند و آقای بانک هم باید خارج شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور نیروهای جوانی وجود دارد که برخی از آنها بیکارهستند لذا باید بازنشستگان فرصت کار کردن را به جوانان بدهند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات بعنوان مجموعه و سازمانی است که باید این مورد را پیگیری کند.و نگذارد آقای بانک علنا بی‌قانونی کند و بر کرسی دبیرخانه مناطق آزاد بنشیند.

نوروزی تصریح کرد: آقای بانک از تاریخ ۵ بهمن ماه بازنشسته است لذا تمامی احکام و امضاهای او غیرقانونی است و پیگرد حقوقی دارد بنابراین نهادهای نظارتی، دیوان محاسبات و کمیسیون اصل ۹۰ باید نسبت به این موضوع ورود و آنرا پیگیری کنند تا بی قانونی در کشور صورت نگیرد.

انتهای پیام/