تاریخ : 08:48 - 1399/12/12
کد خبر : 612451
سرویس خبری : حوادث
 

 زورگیران خشن و مسلح به دام افتادند

زورگیران خشن و مسلح به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور به موقع ماموران و اقتدار آنها ۲ زورگیر خشن که مسلح به سلاح سرد بودند در شهرک دادگستری الهیه این شهر زمین‌گیر و تسلیم پلیس شدند.

سرهنگ «علیرضا دلیری» گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز (۱۲ اسفند) ماموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشت زنی متوجه درگیری کنار یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ تاکسی می شوند.
وی ادامه داد: ماجرا از این قرار بود که راننده تاکسی در کنار یکی از دستگاه های عابربانک برای برداشتن وجه نقد توقف می کند اما پس از پیاده شدن از خودرو ۲ فرد زورگیر تلاش می کنند با استفاده از سلاح سرد همسر راننده را به زور از خودرو پیاده و وسیله نقلیه را سرقت کنند.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: در همین حین ماموران کلانتری الهیه با دیدن صحنه درگیری به سرعت وارد عمل شده و سارقان خشن هم با دیدن پلیس اقدام به فرار می کنند اما پس از مدتی تعقیب و گریز در حالی که راه فرار را به روی خود بسته می بینند با سلاح های سردی که در اختیار داشتند به ماموران حمله ور شدند.
رییس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: با این حال ماموران توانستند مقتدرانه ضمن خلع سلاح آنها، هر ۲ نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.
وی در پایان با تقدیر از شجاعت ستوانیکم نصرتی و تیم همراه که اقدام به دستگیری سارقان خشن کردند، از معرفی آنها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی که امنیت شهر و جامعه را مختل می کنند برخورد می کند.


منبع : ایرنا