تاریخ : 15:50 - 1399/12/12
کد خبر : 614392
سرویس خبری : حوادث
 

شاگرد طلاساز سارق طلاها از آب درآمد

شاگرد طلاساز سارق طلاها از آب درآمد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری سارق کارگاه طلا سازی در بازار تهران، گفت: سارق، شاگرد کارگاه طلا سازی بود که ۱۲ میلیارد ریال طلا به سرقت برده است.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ  جلیل موقوفه ای  بیان داشت: به دنبال تماس تلفنی صاحب کارگاه طلا فروشی با مرکز فوریت های پلیسی(۱۱۰) مبنی بر سرقت از کارگاهش، برای بررسی دقیق موضوع، تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار وارد عمل شده و مشخص شد فردی با بریدن قفل مغازه وارد شده و اقدام به سرقت بیش از یک کیلو گرم طلا کرده است.

وی افزود: با بررسی دوربین های مدار بسته مشخص شد حدودا نیم ساعت قبل از سرقت دوربین ها قطع شده است و با ظن به این که فقط شاگرد کارگاه به دوربین ها دسترسی داشته موضوع به مقام قضایی منعکس شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با اخذ مجوز قضایی، شاگرد طلاسازی هنگام خروج از تهران توسط تیم عملیات کلانتری بازار دستگیر و از کیف دستی همراه وی طلاهای سرقت شده کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی های مقدماتی سارق چاره ای جز اعتراف نیافت و در اعترافات خود گفت من با نقشه قبلی زمانی که صاحب کارگاه حضور نداشت دوربین های مدار بسته را قطع کردم و برای اینکه به من شک نکند قفل مغازه را بریدم و پس از برداشتن طلاها فرار کردم که پلیس مرا دستگیر کرد.

موقوفه ای در پایان گفت: ازرش اموال کشف شده از این فرد بیش از ۱۲ میلیارد ریال است و متهم ضمن تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.


منبع : hadese24