تاریخ : 08:34 - 1399/12/13
کد خبر : 615767
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

 همه اخبار مهم ۲۴ ساعت اخیر / آخرین سیگنال‌ها برای معامله‌گران

همه اخبار مهم ۲۴ ساعت اخیر / آخرین سیگنال‌ها برای معامله‌گران

روز گذشته بازار سهام برخلاف روند نزولی در دو بازار طلا و ارز، یک روند صعودی گرفت و کمتر از ۰٫۴ درصد رشد کرد. آیا این روند امروز هم تکرار خواهد شد؟ آخرین اخبار چه سیگنال‌هایی برای بازار سهام دارند؟

به گزارش کارگر آنلاین ،روز گذشته بازار سهام برخلاف روند نزولی در دو بازار طلا و ارز، یک روند صعودی گرفت و کمتر از ۰٫۴ درصد رشد کرد. آیا این روند امروز هم تکرار خواهد شد؟ آخرین اخبار چه سیگنال‌هایی برای بازار سهام دارند؟ مهمترین اخبار ۲۴ ساعت اخیر که احتمالا برای معامله‌گران بازارهای مختلف مهم باشد در زیر آمده است:

ـ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز سه‌شنبه ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته شد که کاهشی ۲۷۰ هزار تومانی را در مقایسه با روز کاری قبل نشان می‌دهد. همچنین دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰ تومان به فروش می‌رفت که ۴۰۰ تومان کمتر از روز دوشنبه بود.

ـ رئیس‌جمهور گفت: «برجام» قابل مذاکره مجدد نیست و تنها راه حفظ و احیا آن لغو تحریم‌های آمریکا است.

ـ سهامدارانی که در تاریخ امروز ارزش پورتفوی آنها ۱۰ میلیون تومان یا کمتر است و ورود آنها به بازار سرمایه در سال جاری تا به امروز اتفاق افتاده است، می‌توانند بر روی پورتفوی سهام خود نوعی ضمانت حداقل بازدهی از صندوق توسعه دریافت کنند.

ـ عضو شورای عالی بورس گفت: در جلسه دیشب شورای عالی بورس با تصویب اعضا، برگزاری مجامع سراسری شرکـت‌های استانی سهام عدالت که قرار بود ۲۰ اسفند برگزار شود به سال آینده موکول شد.

ـ بانک قرض‌الحسنه رسالت به دهک‌های کم درآمد وام ۱۵۰ میلیون تومانی خرید مسکن می‌دهد. اما نکته مهم این است که بازپرداخت وام ۶۰ ماهه و مبلغ اقساط آن ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

ـ آگهی مجوز افزایش سرمایه نمادهای «وامید»، «غنیلی» و «پاکشو» در سامانه کُدال منتشر شد.

 

 

ـ پروفسور محمد هاشم پسران استاد دانشگاه کالیفرنیا و تنها نامزد ایرانی نوبل اقتصاد معتقد است: در یک سال آینده وضعیت اقتصاد برمی‌گردد. متن کامل مصاحبه را در گزارش «وضعیت اقتصاد در ایران» بخوانید.

ـ معاول اول رئیس جمهور گفت: پیش‌بینی می‌کنم که این سختی‌ها تمام می‌شود و آینده‌ای خوب خواهیم داشت و می‌توان با استفاده از تجربیات این نسل کارکشته، مشکلات را پشت سر گذاشت.


منبع : تجارت نیوز