تاریخ : 08:00 - 1399/12/15
کد خبر : 620953
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

سهام عدالت خود را به هیچ وجه نفروشید؛ فروشندگان بازنده خواهند شد

سهام عدالت خود را به هیچ وجه نفروشید؛ فروشندگان بازنده خواهند شد

اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت به دارندگان سهام عدالت پیشنهاد می‌دهد که سهام خود را نگه دارند چرا که سال آینده سال رونق اقتصادی برای کشور خواهد بود.

به گزارش کارگر آنلاین، بعد از گذشت حدود یک سال از ورود سهام عدالت  به بورس و سجامی شدن حدود ۵۰ میلیون دارنده سهام عدالت، هنوز هم تکلیف این سهام به طور کامل مشخص نشده است. اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت، ابهامات موجود در این سهم را قبول دارد و می‌گوید که سال آینده قرار است این ابهامات رفع شود. او معتقد است که قیمت سهام عدالت در حال حاضر زیر ارزش واقعی خود در حال معامله در بازار سهام است و سال آینده را سال رشد این سهم می‌داند.   وی در گفتگو با بازار که مشروح آن را در زیر می‌خوانید، علاوه بر برنامه‌های دولت برای سامان‌دهی سهام عدالت، پیشنهاداتی هم به دارندگان سهام عدالت کرد.

تاکید من به مردم این است که آخرین انتخابشان فروش سهام عدالت باشد و این سهم در حال حاضر بسیار کمتر از ارزش واقعی خود در حال معامله است

 

هم اکنون ارزش قیمت هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی  طی آخرین روز معاملاتی ۱۳ اسفند ماه، به  ۸ میلیون و ششصد و نود هزار تومان رسید، ارزش این سهام درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت چیزی حدود ۹.۲ میلیون تومان خواهد شد.


منبع : تحلیل بازار