تاریخ : 08:11 - 1399/12/15
کد خبر : 620957
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

پرداخت ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان مسکن محرومان لرستان

پرداخت ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان مسکن محرومان لرستان

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان گفت: تا تاریخ ۱۰ اسفند ۹۹ بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به متقاضیان مسکن محرومان استان پرداخت شده است. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

به گزارش کارگر آنلاین، مسعود رضایی، در مورد وضعیت ساخت مسکن محرومان در استان لرستان اظهار کرد: براساس تفاهم نامه‌ای سه جانبه مابین بنیاد مسکن، سازمان برنامه و بودجه و استانداری احداث مسکن محرومان در استان لرستان کلید خورد.

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان تاکید کرد: در این طرح برای احداث هر واحد مسکن محرومان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن روستایی و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.

وی افزود: براساس تفاهم نامه ۲ هزار واجد مسکن محرومان در استان لرستان ساخته می‌شود که تا تاریخ ۱۰ اسفند ۹۹ برای تمام واحد‌ها تشکیل پرونده شده است و همه متقاضیان برای عقد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رضایی گفت: برای تکمیل ۲ هزار واحد مسکن محرومان در استان لرستان۸۰ میلیارد تومان تسهیلات و۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به متقاضیان هدف پرداخت می‌شود که تاکنون ۴۲ میلیارد تومان از کمک بلاعوض پرداخت شده است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان در توضیح پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکن محرومان در استان گفت: اجرای فوندانسیون تمام واحد‌ها به پایان رسیده و هزار و ۹۷۶ واحد در مرحله اجرای ستون قرار دارد.

وی افزود: اجرای سقف هزارو ۹۳۹ واحد مسکن محرومان در استان لرستان انجام شده است و هزار ۸۹۱ واحد به مرحله دیوار کشی رسیده است.

رضایی در انتها خاطرنشان کرد: بالغ بر هزار و ۶۳۱ واحد مسکن محرومان در مرحله نازک کاری قرار دارد و تعداد کمی از واحد‌ها باقی مانده است.

 


 


منبع : میزان