تاریخ : 07:07 - 1399/12/16
کد خبر : 622500
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

فوری /مبنای وصول حق بیمه سال ۱۴۰۰ صندوق بیمه اجتماعی اعلام شد

فوری /مبنای وصول حق بیمه سال ۱۴۰۰ صندوق بیمه اجتماعی اعلام شد

جدول سطوح درآمدی مبنای وصول حق بیمه، بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۱۴۰۰

کارگرآنلاین| سطوح درآمدی مبنای وصول حق بیمهء بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با تایید و تصویب هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی ابلاغ گردید.

براساس این ابلاغیه مبلغ درآمد ماهیانه افراد مبنای وصول حق بیمه است، افراد در سطح درآمدی ۱ با درآمد ماهانه ۶۵۰ هزار تومان، سالانه ۳۹۰ هزار تومان پرداختی خواهد داشت. این میزان در سطح ۲ ، با درآمد ماهانه ۸۰۰ هزار تومان،  ۴۸۰ هزار تومان به طور سالانه خواهد بود.

همچنین، افراد در سطح درآمدی سطح ۳، با میزان ۸۵۰ هزار تومان، سالانه ۵۱۰ هزار تومان، در سطح ۴ با درآمد ۹۰۰ هزار تومان سالانه ۵۴۰ هزار تومان، در سطح ۵، با درآمد ماهانه یک میلیون تومان، سالانه ۶۰۰ هزار تومان، در سطح ۶ ، با درآمد ماهانه یک میلیون و ۱۵۰ هزار، سالانه ۶۹۰ هزار تومان، در سطح درآمدی ۷ ، با درآمد یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان سالانه ۸۷۰ هزار تومان و درسطح درآمدی ۸ با میزان درآمد یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان سالیانه حق بیمه پرداخت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که حق بیمه پرداختی بیمه‌شدگان در سطوح ابلاغی سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ به‌ طور میانگین دارای ۲۷ درصد رشد داشته است.  

تمامی بیمه پردازان می‌توانند با اخذ شناسه پرداخت حق بیمه، با مراجعه به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور به حساب متمرکز ۶۰۰۶۰۹، یا  از طریق دستگاههای پوز ثابت و سیار مستقر در محل موسسات کارگزاری و یا از طریق درگاه اینترنتی تعیین شده در پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانی  WWW.ROOSTAA.IR نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام نمایند.