تاریخ : 13:02 - 1396/02/06
کد خبر : 62577
سرویس خبری : سیاسی
 

افتتاح ستادهای انتخاباتی روحانی در ایلام با چاشنی توهین به ساحت امام رضا(ع)

با حضور پزشکیان صورت گرفت؛

افتتاح ستادهای انتخاباتی روحانی در ایلام با چاشنی توهین به ساحت امام رضا(ع)

در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام به ساحت امام رضا(ع) توهین شد.

به گزارش کارگرآنلاین، مراسم افتتاح ستادهای انتخاباتی حسن روحانی با حضور پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ایلام برگزار شد.
در این مراسم مجری برنامه با خواندن مطلبی سخیف و به بهانه تخریب حجت الاسلام والمسلمین رییسی، به ساحت امام رضا(ع) توهین کرد.

مجری برنامه با قرائت متنی با عنوان "نامه ای به امام رضا" در قسمتی از مطلب خود گفت: اری امام رضا جان بگذار همین اول نامه گلگی خود را از شما امام عزیز داشته باشم،مرد حسابی مگر شما فقط امام هشتم اصولگریان هستی؟ پس ما اصلاح طلبان چی!
نکند فکر میکنی ما با همدستی مامون عباسی به شما انگور مسموم داده ایم.
پس ما امام هشتم نداشته باشیم مگر ما آموزش نظام قدیم هستیم که از پایه پنجم ابتدایی بپریم سرکلاس هفتم!
یعنی شما میگویید بعد از امام هفتم یکسره برویم دامن امام نهم شویم یا نه میخواهی ما را به امام هفتم موسی کاظم حواله دهی که همش سهمش زندان بود

وی می گوید:آقا رضا جان! از خوان گسترده شما فقط چند کیلو سیب زمینی آن هم بدست استان همجوارمان خوزستان رسید و ما ایلامی های محروم همان هم دشت نکردیم. پول گوشت که نداریم، آهو هم شما خیرتان دهد ضامن شدی و نمی گذاری از گوشتش بهره ببریم. سیب زمینی هم شما برایمان نفرستادی ،با نخود خالی که نمی شود آبگوشت درست کرد قربان.
وی ادامه می دهد: آن وقت ملت گیر می دهند به فرقه اسماعیلیه که چرا هفت امامی اند.خوب همین کارها را می کنید آقا جانم، نکنید.اصلا آقا جان همان سیب زمینی را نفرستید ما با همان آب نخود سر می کنیم اتفاقا گلو را صاف می کند و صدای ملت هم غراتر می کند.

منبع: ایلام بیدار