تاریخ : 09:04 - 1399/12/17
کد خبر : 625777
سرویس خبری : حوادث
 

 قاتل پدر و نامادری قصاص شد

قاتل پدر و نامادری قصاص شد

مردی که در یک درگیری پدر و نامادری‌اش را به قتل رسانده و اجساد آنها را سوزانده بود، بعد از گذشت ۱۰سال از جنایت به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش کارگر آنلاین، این جنایت شامگاه بیست و هفتم بهمن سال 89 در روستایی حوالی بومهن رخ داد. قاتل پس از دستگیری گفت: «حدود 12سال قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند و من و 3 خواهرم با مادرم زندگی می‌کردیم. پدرم مجددا ازدواج کرد و صاحب 3پسر شد و با خانواده‌اش  در خانه‌ای روستایی حوالی بومهن زندگی می‌کردند.»  وی ادامه داد: یک سال قبل ازدواج کردم  اما این ازدواج با شکست روبه‌رو شد و مجبور شدم با پرداخت 114سکه مهریه، از همسرم جدا شوم.  این مسئله باعث  افسردگی‌ام شد و پدرم از من خواست نزد او بروم تا در محیط آرام روستا زندگی کنم. اما فقط چند هفته‌ای آرامش داشتم چرا که پدرم فردی عصبی بود و دائم با من و همسر و فرزندانش درگیر می‌شد. 
متهم درباره روز حادثه گفت: «آن روز اسلحه شکاری‌ام را برداشتم تا به شکار کبک و خرگوش بروم. غروب که برگشتم، پدرم را عصبی دیدم. او بر سر موضوع بی‌اهمیتی شروع به فحاشی کرد و با داسی که جلوی دستش بود، به طرفم حمله کرد. من هم به طرفش شلیک کردم و در همین هنگام  نامادری‌ام  به هواخواهی از پدرم با چوبه‌دستی به طرفم حمله کرد که او را هم به قتل رساندم. پس از قتل نمی‌خواستم اجساد را همان جا جلوی چشم بچه‌های خردسال پدرم رها کنم. بنابراین پشت حیاط خانه گودال بزرگی حفر کرده و اجساد را همراه چند جلد کتاب، یک صندلی چوبی و مقداری کاه در گودال انداختم و آتش زدم». متهم پس از مدتی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و به 2بار قصاص محکوم شد.  با تایید این حکم اولیای دم پدرش او را بخشیدند اما  اولیای دم نامادری اصرار بر اجرای حکم داشتند. به این ترتیب مرد محکوم به قصاص چند روز قبل در محوطه زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفت و حکم قصاص او اجرا شد.


منبع : همشهری