تاریخ : 07:21 - 1399/12/18
کد خبر : 628965
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

وضعیت بورس امروز ۱۸ اسفند ۹۹

وضعیت بورس امروز ۱۸ اسفند ۹۹

در پایان معاملات دیروز بازار، شاخص کل بورس بعد از چند روز منفی، رشدی ۰٫۵ درصدی را تجربه کرد. امروز برای بازار سهام چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه به فشار فروش در بازار در هفته‌های گذشته اشاره کرد و توضیح داد: بازار در روزهای گذشته قفل در صف فروش بود و روند فرسایشی را طی کرد. با توجه به روند معاملاتی امروز (۱۷ اسفند) احتمال دارد حمایت نسبی در روزهای آینده ادامه‌دار باشد. بنابراین انتظار می‌رود فردا و روزهای آینده بازار با افزایش حجم معاملات همراه باشد و کم کم به تعادل برسد.

جزئیات بیشتر و نظرات مخاطبان درباره روند احتمالی امروز بازار سهام را در گزارش پیش‌بینی بورس ۱۸ اسفند ماه ۹۹ بخوانید.

همچنین اقتصادنیوز نوشت:

حسام کرد، کارشناس بازار سرمایه گفت: وجود ریسک های متعدد و الزامات آزمون خطایی ناظران بازار باعث شده سهامداران وارد هزارتو بی‌اعتمادی شوند و به نقطه ناامیدی در چرخه ذهنی یک معامله گر برسند. از طرفی دیگر عدم حمایت از بازار بهدلیل فروش اوراق دولتی کور سوی امید سهامدارانی که به امید ماه های اخر سال سهامداری کرده بودند را از بین برد.

حال همه چشم انتظار دوخته اند به آخرین روزهای عرضه اوراق دولتی که شاید بعد از آن بازار جان تازه بگیرد ولی آیا همانند گذشته این نوسانات عمری یک روزه دارد یا ادامه دار خواهد بود؟

خبرهای مثبت و تاثیرگذار بر بازار و شرایط کلی اقتصاد از جمله تصویب بودجه و ازاد سازی منابع مالی در سایر کشورها این روزها زیاد به گوش میرسد ولی در‌ نقطه مقابل با بررسی دیدار رئیس جمهور با وزیر امور خارجه ایرلند متوجه میشویم از نظر دیپلماتیک شرایط همچنان مساعد نیست.

 


منبع : تجارت نیوز