تاریخ : 11:57 - 1396/02/19
کد خبر : 63051
سرویس خبری :
 

پیام جالب خرید بلیط خط ریلی تازه افتتاح شده تهران - همدان +عکس

"no results found"

پیام جالب خرید بلیط خط ریلی تازه افتتاح شده تهران - همدان +عکس

در حالی رئیس جمهور روز گذشته خط‌ آهن تهران-همدان را افتتاح کرد که به نوشته تعدادی از رسانه ها، هنوز ایستگاه‌های مسیر تکمیل نشده‌ است ضمن آنکه این مسیر تا ایستگاه باری همدان در خارج شهر ساخته شده است و برای اتصال همدان به خط‌آهن، باید ادامه مسیر و ایستگاه راه‌آهن در داخل شهر ساخته شود.

به گزارش کارگرآنلاین؛  پس از ورود به سایت خرید بلیط قطار خط همدان - تهران و بالعکس از شرکت های مسافربری با پیام "no result found" مواجه می شوید.

 رسانه های دولتی روز گذشته از افتتاح راه‌ آهن تهران - همدان  خبر دادند. خبر افتتاح این خط توسط رسانه های دولت، در حالی است که تعدادی از رسانه از تکمیل نبودن ایستگاه های این مسیر خبر داده بودند. تسنیم در گزارشی در این رابطه می نویسد: دولت یازدهم این پروژه را با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی عملیات زیرسازی و روسازی 25 درصدی تحویل گرفت و امروز آن را تا ایستگاه راه‌آهن همدان (ایستگاه باری) که در فاصله ‌چند کیلومتری شهر همدان است، افتتاح ‌کرد.


این در حالی است که پروژه هنوز تکمیل نشده و باید از این ایستگاه باری تا پایانه اتوبوسرانی شهر همدان، خط‌آهن ساخته شده و ایستگاه جدید مسافری ریلی در این پایانه ساخته شود در غیر این صورت‌ مسافران باید مسیری طولانی مدت را از ایستگاه تا داخل شهر طی کنند.

مکان ایستگاه فعلی راه‌‌آهن همدان در دولت قبل‌ با فاصله از شهر همدان جانمایی شد و در این دولت قرار شد پس از ساخت ایستگاه اصلی راه‌آهن همدان در پایانه اتوبوسرانی این شهر و تکمیل خط تا این پایانه، ایستگاه فعلی به ایستگاه باری تبدیل شود بنابراین برای تکمیل راه‌آهن تهران-همدان باید ادامه خط‌آهن تا همدان ساخته ‌و ایستگاه راه‌آهن‌ مسافری نیز در این شهر احداث شود.

خبرنامه دانشجویان ایران