تاریخ : 08:37 - 1399/12/19
کد خبر : 632473
سرویس خبری : حوادث
 

 پرواز مرگبار قاتل برادر از روی پل

پرواز مرگبار قاتل برادر از روی پل

تحقیقات درباره مرد جوانی که با پریدن از روی پل عابرپیاده به زندگی خود پایان داده بود، مشخص کرد که وی ۷‌ماه قبل برادر کوچک‌ترش را هنگام تماشای فیلم به قتل رسانده و از آن زمان تحت تعقیب پلیس پایتخت بوده است.

جنایتی که این مرد رقم زد، صبح سی‌ام مرداد امسال رخ داد. آن روز گزارش یک قتل خانوادگی در خانه‌ای ویلایی حوالی غرب تهران به تیم جنایی پایتخت اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که آن روز پسر کوچک خانواده (مقتول) در حال تماشای فیلم بوده است؛ مادرش برای خرید از خانه بیرون رفته و پدر خانواده در حیاط سرگرم کار بوده که پسر بزرگ‌تر ناگهان به سمت او هجوم برده و با چاقو ضرباتی به او زده است. او سپس به حیاط رفته و به پدرش گفته که برادرش حالش بده شده و بعد از گفتن این جمله از خانه فرار کرده است. پدر خانواده نیز وقتی وحشت زده وارد خانه شده، با دیدن پیکر غرق در خون پسرش پلیس و اورژانس را خبر کرده اما دیگر دیر شده و پسر کوچک خانواده جانش را از دست داده بود.
تحقیقات نشان می‌داد که متهم به قتل 30ساله بوده و مبتلا به بیماری روحی و روانی است. او سابقه بستری شدن در بیمارستان اعصاب و روان را نیز داشته است و چند روزی می‌شد که دچار توهم شده و تصور می‌کرد برادرش قصد دارد او را به بیمارستان روانی ببرد و بستری‌اش کند. با همین توهم روز حادثه به سراغ برادرش رفته و جانش را گرفته بود.

پایان زندگی قاتل فراری
به‌دنبال این حادثه، گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران جست‌و‌جوی خود را برای متهم به قتل فراری آغاز کردند اما هیچ ردی از او به‌دست نیاوردند. همچنان که تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم ادامه داشت چند روز قبل به مأموران پلیس خبر رسید که مرد جوانی از پل عابر پیاده‌ای درحوالی شهرک ولیعصر به پایین سقوط کرده و جان باخته است. 
با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد که وی دست به‌خودکشی زده است. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او کسی جز قاتل تحت تعقیب که 7‌ماه قبل برادرش را هنگام تماشای فیلم به قتل رسانده بود، نیست. به این ترتیب جسد پسر 30ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده این جنایت مختومه شد.


منبع : همشهری آنلاین