تاریخ : 11:24 - 1396/02/25
کد خبر : 63268
سرویس خبری :
 

این مرد رئیس جمهور بعدی آمریکا است؟ +عکس

این مرد رئیس جمهور بعدی آمریکا است؟ +عکس

حتی اگر دووین جانسون دست از سر حواشی بردارد، این حواشی هستند که دست از سر او بر نمی دارند. این بار صحبت از رئیس جمهور شدن او است.

به گزارش کارگرآنلاین، سال گذشته دووین جانسون یکی از ۱۰۰ چهره تاثیر گذار مجله تایم شد. پیتر برگ در انتهای یادداشت بزرگداشتی که برای وی نوشته بود پیشنهاد رئیس جمهوری او را مطرح کرد.
 
او نوشت: «برنامه ویژه من این است: تا هشت سال آینده دووین فرماندار فلوریدا می شود و در ۱۲ سال آینده رئیس جمهور. او بهترین رئیس جمهوری می شود که ما از زمان رونالد ریگان داشتیم.»
 
حالا این بازیگر و ورزشکار سرشناس آمریکایی که به «راک (صخره)» معروف است، می گوید واقعا احتمال این موضوع هست، که روزی برای ریاست جمهوری تلاش کند.
 
جالب این که جانسون می گوید ایده این موضوع سال گذشته وقتی به ذهنش رسیده که در مطبوعات، از او به عنوان کاندید مناسب ریاست جمهوری آمریکا یاد می کردند.
 
راک که مشخص نکرده جمهوری خواه است یا دموکرات، به همین بهانه انتقاداتی را علیه سیاست های دونالد ترامپ انجام داده. او می گوید اگر با کسی موافق نباشد، او را بیرون نمی کند، بلکه او را هم در کار دخیل می کند.
 
او همین طور ادعا می کند که اگر انتقادات علیه او افزایش پیدا کند، به این فکر می کند که شاید چیزی هست که ندیده. بنابراین صحبت می کند و از منتقدانش می خواهد که او را روشن کنند.
 
شاید اما جالب ترین بخش صحبت های جانسون جایی است که او می گوید که از طرف کمپین های انتخاباتی ترامپ و کلینتون تماس گرفته شد تا او را در آستانه انتخابات به سمت یکی از احزاب بکشند که البته بازیگر مجموعه فیلم های «سریع و خشن» آن را نپذیرفته است.
 
او می گوید: «احساس می کنم الان در موقعیتی هستم که حرفم تاثیر گذار است. که دقیقا به خاطر همین هم آنها حمایت مرا می خواستند. اما من احترام زیادی برای پروسه (انتخابات) قائلم و معتقدم اگر نظارت سیاسی ام را به اشتراک می گذاشتم، چند اتفاق رخ می داد.
 
فکر می کردم ممکن است برخی از مردم را به خاطر عقاید سیاسی ام ناراحت کنم و شاید حتی می توانستم نظر برخی را تغییر دهم که البته نمی خواستم این کار را انجام دهم.»
 
این بازیگر سرشناس آمریکایی که نزدیک ۱۰ میلیون طرفدار در شبکه های اجتماعی دارد اخیرا در قسمت هشتم مجموعه «سریع و خشن» بازی کرده است. فیلمی که تاکنون بیش از ۱ میلیارد دلار در بازار جهانی فروخته./پارسینه