تاریخ : 10:49 - 1396/02/27
کد خبر : 63414
سرویس خبری :
 

باور می کنید این افراد معروف نسبت فامیلی دارند

باور می کنید این افراد معروف نسبت فامیلی دارند

افراد معروف زیادی هستند که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و شاید شما از این ارتباط فامیلی بین این افراد تعجب کنید.

به گزارش کارگرآنلاین، بعضی از ستاره های هالیوود تا قبل از این که به شهرت برسن حتی خودشون هم از نسبت های فامیلی و شجره نامه هاشون خبر نداشتن.

در ادامه با این افراد که تصورش هم نمی کردید با هم نسبت فامیلی داشته باشند, آشنا می شوید.
 
نیکلاس کیج و سوفیا کاپولا
نام اصلی نیکلاس کیج نیکلاس کیم کاپولا است. ۱۰ نفر از خویشاوندان این بازیگر هالیوود با هنر فیلمبرداری و خلاقیت در ارتباط هستند و یکی از آن ها سوفیا کاپولا کارگردان فیلم های گمشده در ترجمه و ماری آنتوانت است.

سوفیا دخترعموی نیکلاس است.
 
گای ریچی و کیت میدلتون
گای ریچی کارگردان معروف و کیت میدلتون دوشس کمبریج با هم نسبت فامیلی دارند. آن ها از نسبت فامیلی دوری که با هم دارند آگاه هستند. گای ریچی در مراسم عروسی کیت و شاهزاده ویلیام حضور داشت. اجداد مشترک آن ها دیوید مارتینو و سارا میدوز هستند که در قرن هجدهم می زیسته اند.
 
آنجلینا جولی و هیلاری کلینتون
آیا تا به حال می دانستید که آنجلینا جولی یک فامیل در میان سیاستمداران آمریکایی داشته باشد؟ جد مشترک آنجلینا و هیلاری که آن ها را به هم مرتبط ساخته فردی است به نام Jean Cusson. آنجلینا عموزاده نهم هیلاری کلینتون است.

جاستین بیبر و رایان گاسلینگ
در میان اقوام و خویشاوندان جاستین بیبر افراد مشهور زیادی هستند که یکی از آن ها رایان گاسلینگ بازیگر معروف هالیوود است. جاستین و رایان عموزاده هستند.
 
فارل ویلیامز و تیمبلند
این دو آهنگساز و تهیه کننده با استعداد با هم نسبت خونی دارند. فارل و تیمبلند عموزاده هستند.
 
مت دیمون و بن افلک
مت و بن دوستان دو دوست دوران کودکی و برنده جایزه اسکار هم با هم نسبت فامیلی دارند. نسبت این دو هنرمند کمی دور است. مت و بن عموزاده دهم همدیگر هستند.

جام نیوز