تاریخ : 11:36 - 1396/04/08
کد خبر : 65768
سرویس خبری : ورزشی
 

خبرخوش برای پرسپولیسی ها

خبرخوش برای پرسپولیسی ها

بالاخره پس از کش و قوس‌های فروان کمال کامیابی‌نیا هافبک تأثیرگذار پرسپولیس قراردادش را تمدید کرد تا خیال خودش و هواداران را راحت کند.

به گزارش کارگرآنلاین، در جلسه دیروز کمال کامیابی‌نیا، حمیدرضا رجبی مدیربرنامه‌هایش و محدعلی ترکاشوند مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس حضور داشتند و خیلی زود هم به توافق رسیدند.

بدین ترتیب کمال کامیابی‌نیا سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس به همراه آپشن و هر آنچه در قرارداد ملی‌پوشان این تیم آمده را از تیمش خواهد گرفت. یکی، دو مورد جزئی هم این وسط مطرح بود که البته مانع تمدید قرارداد این بازیکن نشد.

نکته حائزاهمیت مدت زمان قرارداد کمال کامیابی‌نیاست که جای آن خالی مانده است.

هر چند برخی سایت‌ها حرف از یک‌ ساله بودن این قرارداد زدند اما جای مدت قرارداد خالی گذاشته شد تا در جلسه‌ای حضوری با علی‌اکبر طاهری پر شود.

کامیابی‌نیا دیروز بلافاصله پس از تمدید قراردادش همراه مدیربرنامه‌های خود راهی ورزشگاه شهید کاظمی محل تمرین پرسپولیسی‌ها شد. خبر خوش دیگر برای هواداران پرسپولیس آن که کمال‌‌گتوزو (لقب کامیابی‌نیا) 2 هفته دیگر می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند و حتی به گفته پزشک معالجش به بازی با الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد./جام نیوز