تاریخ : 15:56 - 1396/04/18
کد خبر : 66224
سرویس خبری : ورزشی
 

 توطئه پرسپولیسی‌ها علیه مهاجم جدید!

توطئه پرسپولیسی‌ها علیه مهاجم جدید!

از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد که چند بازیکن سرخپوشان به مهاجم جدید تیم‌شان پاس نمی‌دهند.

به گزارش کارگرآنلاین؛ از اردوی پرسپولیس در اوکراین اخبار عجیبی به گوش می رسد. اینکه خرید تازه قرمزها با همبازیان جدیدش اتمام حجت کرده است. با حضور منشا در تمرینات سرخپوشان او ابتدا سعی کرد با همه همبازیانش مخصوصا قدیمی‌ها ارتباط خوبی داشته باشد اما وقتی در اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل امید‌ها به میدان رفت فهمید برخی از همبازیانش قصد ندارند به او پاس دهند. او حضور یک نیمه‌ای در بازی پرسپولیس و امید‌هایش داشت و در همین یک نیمه اصلا موقعیت گل گیرش نیامد. بعد از این بازی منشا قصد داشت با برانکو در مورد رفتار برخی از همبازیانش در زمین صحبت کند اما از این کار صرف نظر کرد.

اتمام حجت منشا با هافبک‌های تیمش
در اردوی اوکراین برانکو برای اینکه نقش منشا را در تیمش مشخص کند در حضور بازیکنان اعلام کرد از این پس گادوین ضربات پنالتی و ایستگاهی پشت محوطه جریمه را خواهد زد. در کنار این مسئله از هافبک‌های تیمش خواست با پاس های عمقی منشا را در موقعیت گلزنی قرار دهند. البته پیش از این وحید امیری و محسن مسلمان ارتباط خوبی با منشا داشتند اما فرشاد احمدزاده از همان ابتدا با مهاجم نیجریه‌ای به مشکل خورد. با توجه به این قضیه در همان روز‌های ابتدایی پرسپولیس در اوکراین، منشا از مسلمان و امیری خواست بهترین توپ‌ها را برای او ارسال کنند. در حالی که او به شکل دیگری از احمدزاده این خواسته را داشت. او صراحتا در جمع بازیکنان از احمدزاده خواست اگر به وی پاس ندهد او را بدجور متوجه اشتباهش خواهد کرد!
در اولین بازی دوستانه پرسپولیس در اوکراین، مسلمان یک پاس در عموق به منشا داد و او با یک شوت زیبا آن را تبدیل به گل کرد. منشا بعد از گلزنی سمت مسلمان رفت و او را در آغوش گرفت.کاری که احمدزاده انجام نداد و همچنان میانه او و منشا شکرآب است. سید‌جلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس نیز متوجه این قضیه شده و از احمدزاده خواسته در زمین مسابقه به منشا پاس بدهد./خبرآنلاین