تاریخ : 16:44 - 1396/04/25
کد خبر : 66496
سرویس خبری : عکس و فیلم
 

روش متفاوت سعودی‌ها برای حل اختلافات خانوادگی +فیلم

روش متفاوت سعودی‌ها برای حل اختلافات خانوادگی +فیلم

تعدادی از شهروندان سعودی در ریاض به شیوه‌ای متفاوت برای حل اختلافات متوسل شدند که به دستگیری آن‌ها توسط پلیس منطقه منجر شد.

به گزارش کارگرآنلاین، در هر قومی ممکن است بین اقوام مشکلات خانوادگی پیش بیاید که معمولا با میانجی گری بزرگ خاندان به شکلی مسالمت آمیز حل می شود و دو طرف دعوا با کنار گذاشتن کدورت ها مشکلات میان خود را حل می کنند.

گویا در فرهنگ سعودی ها مسالمت جایی نداشته و تنها چیزی که اختلافات را حل می کند آتش و گلوله است، مانند این شهروندان سعودی که با همدستان خود به دنبال اختلافات شخصی که با یکی از آشنایان پیدا کرده  بودند به شیوه خود با اسلحه برای خاتمه دادن به کدورت ها آمده و قصد داشتند با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت، حساب کار دست طرف مقابل  بیاید .

پلیس پس از تحقیقات از اهالی محل و صاحب خانه توانست به هویت مجرمان پی ببرد و آنها را  بخاطر ایجاد نا امنی و برهم زدن آرامش اهالی محل و همچنین تهدیدات جانی دستگیر کند. آنها برای بازجویی به اداره پلیس منتقل شدند تا با توجه به مدارک و شواهد مجازات هر یک طبق قانون تعیین شود.

خبرگزاری های عرب زبان همچنان منتظر بیانیه ای از پلیس ریاض  هستند تا پس از بازجویی ها و تحقیقات تکمیلی حقیقت این حادثه را اعلام کنند.