تاریخ : 11:19 - 1396/05/09
کد خبر : 66924
سرویس خبری : ورزشی
 

عصبانیت شدید یک پرسپولیسی بعد از مراسم انتخاب برترین ها

عصبانیت شدید یک پرسپولیسی بعد از مراسم انتخاب برترین ها

مهاجم موفق فصل گذشته فولاد خوزستان به شدت بابت بی توجهی به مهمانان این برنامه عصبانی شد و نارضایتی خود را اعلام کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، ساسان انصاری که در فصل گذشته و از هفته پنجم با جدایی از پرسپولیس راهی فولاد شده بود، با عملکردی خیره کننده توانست 16 گل با پیراهن این تیم به نام خود کرده و رقیبی سرسخت برای طارمی در کسب عنوان آقای گلی باشد.

انصاری که از سوی مسوولان برگزاری مراسم برترین های لیگ به تهران دعوت شده بود، دیروز با کسب اجازه از زلاتکو کرانچار در تمرینات حاضر نشد و در برج میلاد حاضر شد. او البته در نهایت بدون اینکه حتی اسمی از او برده شود با پایان مراسم و با پرواز ساعت 3 بامداد به اصفهان بازگشت.

انصاری که حداقل انتظار او این بود که در زمان معرفی مهدی طارمی به عنوان برترین گلزن یا مرد سال ایران از دیگر کاندیدها نیز اسم برده شود، برخلاف دیگر بخش های جوایز نامی از او یا منشا برده نشد تا حضوری بی اثر در این مراسم داشته باشند و این اتفاق عصبانیت شدید او را در پی داشته باشد. مهاجم این فصل سپاهان در صحبتی کوتاه با ورزش سه در این خصوص گفت: مشکلی نیست و اصلا بحث جایزه نیست. فقط انتظارم این بود وقتی یک روز کامل مرا از تمرین محروم می کنند و ساعت 3 شب باید به اصفهان بازگردم حداقل اسمی از من برده می شد تا مشخص شود برای چه اصلا اینجا هستم و چه شده و ...!
منبع: جام نیوز