تاریخ : 12:06 - 1396/05/09
کد خبر : 66928
سرویس خبری : ورزشی
 

فوری/بازیکن معروف از تیم ملی اخراج شد

خطای بزرگ عادل

فوری/بازیکن معروف از تیم ملی اخراج شد

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با صدور اطلاعیه‌ای از کنار گذاشتن عادل غلامی از ترکیب بازیکنان این تیم خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در تمرین عصر روز گذشته (یکشنبه) تیم ملی والیبال ایران، عادل غلامی و یکی از بازیکنان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که منجر به تذکر ایگور کولاکوویچ به هر دو بازیکن شد، اما عادل غلامی پیراهن خود را در آورد و سالن تمرین تیم ملی را ترک کرد.

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در نشست فوق‌العاده به این موضوع رسیدگی کرد و صبح امروز (دوشنبه) نیز مجدداً در جلسه‌ای به بررسی این موضوع پرداخت و نهایتاً تصمیم به کنار گذاشتن عادل غلامی از ترکیب تیم ملی والیبال گرفت. در این اطلاعیه‌ آمده است:

نظم و احترام از ارکان اساسی هر تیم در رسیدن به موفقیت است و تحت هر شرایطی این ارکان بدون هیچ ملاحظه کاری باید حفظ شوند.

تمرینات تیم ملی والیبال تاکنون با نظم پیگیری شده است. بازیکنان در این مدت به طور کامل و به دور از هیچ حاشیه‌ای در اختیار تیم و کادر فنی بودند.

ترک تمرین از سوی عادل غلامی به دلیل نداشتن کنترل رفتار در شرایط بحرانی از سوی این بازیکن انجام شده است و به رغم وجود حسن سابقه و نظم و خوش رفتاری این بازیکن در طول تمرینات، از دید کادر فنی و به ویژه شخص ایگور کولاکوویچ این رفتار عادل غلامی یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی است.

عادل غلامی به رغم اینکه تاکنون حاشیه‌ای نداشته است و همیشه به موقع در تمرینات و اردو شرکت کرده است، اما به علت مرتکب شدن این خطای بزرگ از تیم ملی والیبال کنار گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پایان حکومت 28 ساله ناطق نوری
 

 توهین مدیرعامل سایپا به پرایدسواران/شما نظر بدید

 

زندگی فوق لاکچری فوتبالیست ایرانی/ بازیکنی که رفت و آمدش با هلیکوپتر است
 

ماجرای لباس متفاوت مهدی طارمی در مراسم برترین‌های فوتبال ایران

 

عصبانیت شدید یک پرسپولیسی بعد از مراسم انتخاب برترین ها