تاریخ : 17:27 - 1396/06/04
کد خبر : 67239
سرویس خبری : ورزشی
 

سفر مخفیانه لژیونر ایرانی برای حضور در اردوی تیم ملی+عکس

سفر مخفیانه لژیونر ایرانی برای حضور در اردوی تیم ملی+عکس

کاپیتان تیم ملی پیش از آنکه نام او در لیست کی روش اعلام شود به همراه ملی پوشان به کره جنوبی سفر کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کره جنوبی تنها یک لیست از بازیکنان حاضر در لیگ برتر را اعلام کرد و مقرر شد تا بعد از دیدارهای بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی، لیست نهایی تیم ملی روز یکشنبه اعلام شود.


با این وجود اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی پیش از آنکه نام او از سوی کی روش در لیست دعوت شدگان اعلام شود، به همراه تیم ملی به کره جنوبی سفر کرد تا یکی از بازیکنان دعوت شده برای این دیدار از جمع لژیونر ها مشخص شود. اشکان دژاگه در تمرینات تیم ملی در تهران حضور نداشت؛ اما با تصمیم کی روش و به شکلی مخفیانه با کاروان ایران در سفر به کره جنوبی همراه شد و تصویر حضور او پشت سر محمد انصاری و در حالتی که به نظر می رسید تلاش می کند تا چهره خود را مخفی کند در رسانه های کره ای منتشر شد تا حضور او بعد از حدس و گمان های زیاد در تیم ملی آشکار شود.

دژاگه در پایان فصل گذشته از وولفسبورگ آلمان جدا شد و در فاصله 4 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است؛ با این وجود سرمربی تیم ملی همچنان به این بازیکن علاقه دارد تا دژاگه با وجود شرایط نامشخصی که دارد یکی از بازیکنان حاضر در لیست کی روش باشد./جام نیوز