تاریخ : 20:05 - 1396/06/25
کد خبر : 67567
سرویس خبری : ورزشی
 

امیدوارم باعث اخراج منصوریان نشوم!

گل زن پارس جنوبی:

امیدوارم باعث اخراج منصوریان نشوم!

بازیکن گل زن تیم پارس جنوبی جم گفت: مشکلی با منصوریان نداشتیم، ولی برای جبران شکست دفعه قبل برابر استقلال انگیزه زیادی برای شکست این تیم داشتیم.

به گزارش کارگرآنلاین، علی دشتی در مورد پیروزی شب گذشته تیمش مقابل استقلال، گلی که به ثمر رساند، مشکلش با علیرضا منصوریان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*شب گذشته در اواخر نیمه اول مصدوم شدی، مصدومیتت برطرف شد؟
خدا را شکر مشکلی ندارم و امیدوارم در بازی هفته آینده برای تیمم بازی کنم.

*برای گل زدن به استقلال برنامه داشتی؟
من قبل از بازی گفته بودم که گل اول این بازی را من می‌زنم. همین حرف هم باعث شد که گل بزنم. از این بابت واقعا خوشحالم چرا که با این گل و در نهایت پیروزی برابر استقلال دل مردم جم را شاد کردیم و این خیلی ارزشمند است.

*می گویند علی دشتی آچار فرانسه پارس جنوبی است؟
نه این طور هم نیست. در این تیم همه زحمت می‌کشند و من هم وظیفه خودم را انجام می‌دهم. در تیم ما کار گروهی صورت می‌گیرد و از همین رو کار‌ها خوب پیش می‌رود و بازیکنان مکمل هم هستند. من به تنهایی نمی‌توانم همه کار‌ها را انجام دهم و این حمایت هم بازی هایم از یکدیگر است که باعث می‌شود بازی‌ها به چشم بیاید. از طرفی من کاری را می‌کنم که مربیان از ما می‌خواهند. خدا می‌داند که مربی ما چقدر زحمت می‌کشد.

*فکر می‌کردید استقلال را شکست دهید؟
واقعیت این است که برای سه امتیاز به میدان رفتیم. ولی شکست استقلال کار راحتی نبود. بازی بسیار سختی بود اما از قبل همه می‌گفتیم که باید این بازی را ببریم.

*این همه انگیزه برای چه بود. می‌دانی که آخرین فرصت منصوریان بود؟
ما در رقابت‌های تدارکاتی پیش از شروع فصل در ارمنستان از استقلال ۲ بر صفر شکست خوردیم. به همین دلیل می‌خواستیم آن شکست را تلافی کنیم. امیدوارم این شکست به معنی اخراج منصوریان نباشد. چون واقعا مشکلی با او نداریم و ما فقط به خاطر تیممان بازی کردیم و برنده شدیم. ان‌شاءالله که منصوریان در استقلال می‌ماند و همه چیز را جبران می‌کند. هر چند کارشان خیلی سخت شده است.

*چطور توانستید همان استقلال را شکست دهید؟
این تیم کمی تغییر کرده بود. تیمی که ما قبل از فصل با آن بازی کردیم واقعا تیم خوب و خطرناکی بود. در آن بازی حتی یک موقعیت هم به ما ندادند. اصلا فکر نمی‌کردم در طول فصل به این روز بیفتد. البته ما هم در آن بازی در شرایط بدنسازی بودیم. اما کاملا مشخص بود تیم پر قدرتی هستند. اگر آنها همان بازی را که در ارمنستان برابر ما بازی کردند در همه بازی‌ها انجام می‌دادند قطعا جایگاه بالایی داشتند.

*با شکست استقلال نشان دادید نتایج هفته‌های قبل هم جرقه و یا اتفاق نبوده است؟
تیم ما در همان اولین بازی هم برای برد به میدان رفت. ما در همه بازی‌ها انگیزه داریم. چه بازی‌های داخل خانه باشد و چه در بازی‌های خارج خانه. هیچ وقت هم به پشت سرمان نگاه نمی‌کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و ما همینطور پله پله به بهترین جایگاه برای این تیم برسیم.

خبرورزشی