تاریخ : 11:54 - 1396/07/12
کد خبر : 68024
سرویس خبری : ورزشی
 

ادعای عجیب پیرمرد آلمانی در مورد استقلال

ادعای عجیب پیرمرد آلمانی در مورد استقلال

وینفرد شفر سرمربی جدید آبی ها پس از امضاء قراردادش مدعی شد که استقلال را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک می کند.

به گزارش کارگرآنلاین، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اینکه هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت با انتقاد های زیادی روبرو شد.این در حالی است که این مربی با توجه به کارنامه خوبی که دارد  با کمترین رقم ممکن حاضر شده هدایت این تیم را قبول کند و حتی مبلغ  قرارداد او از علیرضا منصوریان، سرمربی قبلی استقلال هم پایین تر است.

طبق اعلام یکی از منابع آگاه رقم قرارداد شفر با استقلالی ها چیزی حدود 300 هزار دلار است و این در حالی است که علیرضا منصوریان فصل گذشته با قراردادی 3 ساله به ارزش 3 میلیارد و 600 میلیون تومان با استقلال قرارداد امضا کرد.

همچنین قرارداد منصوریان برای سال دوم یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که البته این مربی در میانه راه استعفاء کرد و این باعث شد مدیران استقلال مشکلی برای ثبت قرارداد سرمربی جدید ندارند.

وینفرد شفر که سابقه حضور در باشگاه هایی همچون العین و الاهلی امارات و تیم ملی کامرون و جامائیکا را داشته است با کمترین رقم به استقلال پیوسته و به نوعی مدیران آبی پوش در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند .

وینفرد شفر سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال که امروز رسما کار خود را با این تیم آغاز خواهد کرد جزو مسن ترین سرمربیان حال حاضر لیگ برتر است.

وینفرد شفر ششمین مربی خارجی استقلال است و پیش از استقلال 7 جام را با تیم های ملی کامرون، جامائیکا، العین و الهلی و کارلسروهه بدست آورده است.

وی در صورتی که مقابل پرسپولیس در دربی 85 روی نیمکت استقلال قرار بگیرد از این نظر هم یک رکورد به جای خواهد گذاشت چرا که برای اولین بار است که 2 تیم پر طرفدار پایتخت در دربی از 2 مربی خارجی بهره می برند.

به هر ترتیب  باید دید مربی ارزان و البته مسن که نسبت به مربیان دیگر لیگ برتری از لحاظ سنی تفاوت دارد چه عملکردی در استقلال خواهد داشت.

وینفرد شفر پس از امضاى قراردادش با استقلالى ها در نشست خبرى اش بار ها از اینکه در نظر دارد جایگاه استقلال را تغییر دهد سخن گفت.

حال اینکه این مربى در بدو ورود چنین ادعایى را دارد، باید دید در دیدار هاى پیش رو چه تکنیکى را براى آبى ها در نظر خواهد گرفت تا آنها به یک باره از جایگاه یازدهم به بالاى جدول برسند. به هر ترتیب شفر مربى با تجربه اى است و  شاید بتواند استقلال بحران زده را جمع و جور کند و آبی پوشان را بالاى جدول برساند، اما هوادارن استقلال از این نوع وعده ها زیاد شنیدند و یادمان نمى رود که افتخارى مدیر عامل استقلال هم در بدو ورود به این تیم از اتفاقات خوب براى استقلال خبر داد، اما به جز محرومیت و بدهى، عملکرد دیگری را نظاره گر نبودیم.

شفر سرمربى مسن استقلال باید بداند اینجا ایران است و تمام تیم ها براى اینکه در جمع مدعیان باشند مى کوشند و رقابت سختى میان آنها حاکم است بنابر این او به عنوان مربى جدید در ایران کار سختى را پیش رو دارد
منبع: باشگاه خبرنگاران