تاریخ : 20:39 - 1396/09/13
کد خبر : 68855
سرویس خبری : گوناگون
 

برنامه ریزی علیه عادل و برنامه نود/ فردوسی پور پاسخگو باشد

برنامه ریزی علیه عادل و برنامه نود/ فردوسی پور پاسخگو باشد

حضور لوییز فیگو در ویژه برنامه نود برای قرعه کشی جام جهانی با حاشیه های عجیبی همراه شده که انتظار می رود عادل فردوسی پور در این خصوص توضیحاتی ارائه کند.

به گزارش کارگرآنلاین، ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه 10 آذرماه بود که برنامه نود با موضوع پوشش مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روی آنتن زنده شبکه سه سیما رفت.

عادل فردوسی پور که تهیه کننده و مجری این برنامه است برای مخاطبانش سورپرایزی ویژه در نظر گرفته بود و آن هم چیزی نبود به جز حضور لوییز فیگو یکی از ستاره های فوتبال جهان و بازیکن سال های نه چندان دور باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید و کاپیتان پیشین تیم ملی پرتغال.

هنوز زمان زیادی از شروع برنامه نگذشته بود که پیام های حاوی یک شایعه عجیب در فضای مجازی منتشر شد. پیامی که درون مایه اش تخریب محبوب ترین برنامه ورزشی رسانه ملی و عوامل آن بود

اصل ماجرا از این قرار بود که برخی کانال های ضدانقلاب با انتشار مطالبی کذب، شایعه پرداخت 500 میلیونی برنامه نود به لوییز فیگو را بر سر زبان ها انداختند تا از این طریق با سناریویی از پیش تعیین شده، مجری این برنامه را به چالش کشانده و وی را مقابل مردم قرار دهند. که در ادامه تصویر برخی از این شایعه سازی ها را مشاهده می کنید؛


البته این نکته را باید یادآور شد که تا این لحظه هیچ منبع رسمی و نزدیک به برنامه نود هزینه چنین مبلغی را تایید نکرده است.

این در حالی است که تهیه کننده و مجری برنامه نود تا به امروز تلاش کرده تا با نگاهی بی طرفانه به بیان و بازتاب حقایق فوتبال کشورمان بپردازد و همین مولفه بزرگ، او و برنامه اش را به معتبرترین منبع برای دریافت اخبار و حواشی پیرامون مسائل فوتبالی ایران تبدیل کرده است.

با این وجود انتظار می رود عادل فردوسی پور با پاسخی قاطع به این شایعه پراکنی پایان بدهد.

جام نیوز