تاریخ : 13:56 - 1400/01/19
کد خبر : 700365
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط بند قانونی مذکور جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام به اطلاعیه ای که در روز پنجشنبه موخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۰ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، مراجعه نمایند.

کارگر آنلاین |  با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط بند قانونی مذکور جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام به اطلاعیه ای که در روز پنجشنبه موخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۰ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، مراجعه نمایند.

پیش از این نیز، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر جذب ۱۶ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد اعلام کرد: جذب این عزیزان مطابق قانون باید تا پایان برنامه ششم توسعه انجام می‌شد که با درخواست از دکتر روحانی و دستور ایشان مقرر شد این کار تا پایان کار دولت دوازدهم انجام شود. بر این اساس دفترچه‌های آزمون استخدامی روز پنجشنبه هفته جاری منتشر و در دسترس فرزندان معزز شهدا و جانبازان قرار می‌گیرد. این آزمون به دلیل گسترش بیماری کرونا پس از ماه مبارک رمضان بین فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد برگزار می‌شود.