تاریخ : 10:12 - 1400/01/22
کد خبر : 700497
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

 سال ۲۰۲۱ سال ارزهای دیجیتال است / منتظر ریزش قیمت ارزهای دیجیتال هستیم

سال ۲۰۲۱ سال ارزهای دیجیتال است / منتظر ریزش قیمت ارزهای دیجیتال هستیم

یک کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی می‌گوید: سال ۲۰۲۱ سال ارزهای دیجیتال است اما این به معنای آن نیست که این بازار ریزش نداشته باشد. ما منتظر ریزش قیمت در این بازار هستیم که اتفاقا با این ریزش، قیمت‌ها برای تصمیم‌گیری جذاب‌تر می‌شود.

بازار ارزهای دیجیتال روزهای خاصی را پشت سر می‌گذارد و قیمت برخی ارزها چندین برابر رشد در مدت کوتاهی داشته‌اند. اما وضعیت این بازار در سال جدید چطور پیش‌بینی می‌شود؟

میترا تاتاری، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در این مورد به تجارت‌نیوز گفته است: سال ۲۰۲۱ سال ارزهای دیجیتال است. هرچند نمی‌توانیم بگوییم این بازار حباب دارد اما حتی اگر  فرض کنیم که بازار دچار حباب شده، اگر این حباب تخلیه شود و بازار ریزش کند، این اتفاق برای تریدرها و سرمایه‌گذارها بهتر است و خیلی از آنها منتظر ریزش قیمت‌ها در این بازارها هستند که در آن اتفاقات بهتری رخ می‌دهد. اگر قیمت‌ها یک ذره جذاب‌تر شود بهتر است.

وی اضافه کرد: اینکه می‌گویم امسال سال ارزهای دیجیتال است به معنای این نیست که ریزشی نداشته باشد بلکه ما منتظریم حتی ریزش داشته باشد تا وضعیت برای تصمیم‌گیری بهتر شود. اکنون به دلیل رشدهای مثلا ۷۰ برابری برخی ارزها، تصمیم‌گیری درباره خرید آنها سخت است.

تاتاری تصریح کرد: ما مایل هستیم که بازار پویا باشد و اگر ریزشی رخ دهد، وابستگی‌ کوین‌ها به بیت کوین کمتر و بازار جذاب‌تر می‌شود. باید توجه کرد در دوره ریزش بازار هم می‌توان منتظر بود که اتفاقات خوبی بیفتد و در آن دوره سودهای خوبی داشت.


منبع : تجارت نیوز