تاریخ : 13:37 - 1400/01/26
کد خبر : 700683
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

یارانه رمضان واریز شد اما برخی ناراضی‌اند / چقدر باید واریز می‌شد؟

یارانه رمضان واریز شد اما برخی ناراضی‌اند / چقدر باید واریز می‌شد؟

یارانه معیشتی ماه رمضان ساعت ۲۴ دیشب به حساب سرپرستان خانوار واریز شده اما برخی از دریافت‌کنندگان می‌گویند که مبلغی کمتر از مبلغی که وعده داده‌اند واریز شده است.

شب گذشته یارانه معیشتی ماه رمضان واریز شده اما برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز به محض دریافت این یارانه از مبلغ دریافتی خود نوشته‌اند و گفته‌اند که مبلغ کمتری از مبلغ اعلام شده برایشان واریز شده است.

در خصوص مبلغ این یارانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود ۶۰ میلیون نفر یارانه‌بگیر معیشتی، معادل یک یارانه معیشتی دیگر را به‌عنوان یارانه زمضان دریافت می‌کنند.

بنابراین باید برای خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شد.

اما حالا پیام‌های مردم نشان می‌دهد که واریزی‌ها معادل یارانه معیشتی نیست و کمتر است. حتی این یارانه معادل نفری ۴۲ هزار تومان اعلام شده هم نیست.

چقدر باید واریز می‌شد اما چقدر واریز شد؟
«سه نفریم گفتن ۱۳۸ میدیم ۱۲۵ ریختن بقیه اش کجارفت ۶۰ میلیون نفر ازشون کسر بشه چقدر میشه.دو تا مرغ هم نشد.»

«برای ماهم خانواده ۴ نفره ۱۵۳ تومن ریختن دیگه میسه پول ۲ بسته خرما»

«چراواسه ماکه۶نفریم ۱۸۰زدن که باید۲۰۵واریز می شد»

«چهارنفریم چرا دولت ۱۵۳ تومان واریز میکنه خود دولت اعلام کرد مثل بسته معیشتی بنزین ۱۷۲ تومان است واریز میشود پس این ۲۰تومان کسر شده بخاطر چی بوده؟؟؟»

«دولت در مورد یارانه ماه رمضان .تو خبر سراسری اعلام میکند خانواده ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان.اما ۱۵۳ به حسابشان واریز میکند.جهت اطلاع»

«۶ نفریم ۱۸۰ تومان ریختم میشه نفری سی تومان»

«به منم مبلغ ۱۵۳ هزار ریختن به من وام یک میلیونی کرونا هم ندادن بخوان ۱۹ تومن شو کسر کنن و هر ماه ۱۷۲ تومن معشیتی واریز می کنن اما این کم ریختن»


منبع : تجارت نیوز