تاریخ : 00:37 - 1400/02/30
کد خبر : 702460
سرویس خبری : حوادث
 

آخرین اخبار از پرونده قتل بابک خرمدین از زبان قاضی شهریاری/ اجساد خواهر و داماد خانواده کجاست؟

آخرین اخبار از پرونده قتل بابک خرمدین از زبان قاضی شهریاری/ اجساد خواهر و داماد خانواده کجاست؟

سرپرست داسرای جنایی تهران آخرین وضعیت پرونده قتل بابک خرمدین کارگردان سینما به دست پدر و مادرش را تشریح کرد.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که آیا خانواده داماد آقای خرمدین تاکنون مبنی بر کشته شدن فرزند خود شکایتی کرده اند؟ اظهار کرد: باید بگذاریم پروسه این موضوع طی شود و از آن‌ها دعوت کنیم تا بتوانیم طی جلساتی مسئله را پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافاتشان هم نگفته‌اند که خانواده دامادشان درخصوص کشته شدن پسر و عروسشان از آن‌ها چیزی نپرسیده‌اند، گفت: نه خانواده داماد در جریان قتل این دو نفر نبودند.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در پاسخ به این سوال که آیا پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافات خود درباره علت قتل داماد و دخترشان (قتل خانوادگی) مطلبی عنوان کرده‌اند یا نه افزود: به گفته آن‌ها دلیل کشته شدن داماد و دخترشان مسائل اخلاقی و دعوا‌های خانوادگی بوده است.

قاضی شهریاری همچنین درباره برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر کشته شدن بابک خرمدین به علت آگاهی اش از موضوع قتل خواهر و داماد خانواده‌ شان تصریح کرد: فعلا این موضوع قابل ارزیابی نیست، اما در دست بررسی است. پدر و مادر بابک خرمدین در اعترافات خود گفتند که بابک در زمان قتل دخترشان در خارج از کشور، انگلیس یا ترکیه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر خانواده داماد به شکایت علیه مادر و پدر بابک خرمدین اقدام کنند، آیا حکم قصاص برای آن‌ها صادر خواهد شد؛ افزود: درخصوص فرزندان حکم قصاص وجود ندارد، اما در مورد داماد که فردی از خانواده دیگری است و کشته شده، اولیای دم باید تصمیم بگیرند.

قاضی شهریاری درباره محل اختفای جسد دختر و داماد خانواده خرمدین گفت: باید این موضوع را بررسی کنیم.