تاریخ : 13:27 - 1400/03/07
کد خبر : 702875
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

بانکی که ۵۰ میلیون تومان وام فوری قرض الحسنه می دهد+نحوه مراجعه

بانکی که ۵۰ میلیون تومان وام فوری قرض الحسنه می دهد+نحوه مراجعه

  مبلغ وام های قرض الحسنه در سال ۹۹ – به جز استثناهایی مثل وام‌ازدواج – ۳۰ میلیون تومان تعیین شده بود و تا ابلاغ جدید بانک مرکزی این سقف به قوت خود باقیست اما با شرایطی می توان وام ۵۰ میلیونی قرض الحسنه از بانک مهر ایران دریافت کرد.

شرایط دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اغلب متقاضیان وام های قرض الحسنه آشناست و در این مطلب به آن نمی پردازیم بلکه آنچه در این گزارش مدنظر قرار دارد وام ۵۰ میلیونی قرض الحسنه این بانک است.

اغلب متقاضیان وام‌های قرض‌الحسنه تصور می کنند سقف – حداکثر – میزان وامی که می توانند از بانک مهر ایران دریافت کنند ۳۰ میلیون تومان است اما این بانک با اجرای طرحی تحت عنوان طرح حمایتی فرد حقیقی و با لحاظ کردن شرایطی سقف وام‌های قرض الحسنه خود را به ۵۰ میلیون تومان افزایش داده است.

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران به این صورت است که فرد متقاضی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان به مدت یک ماه در بانک ودیعه گذاری می کند و بانک نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان به متقاضی وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند که ۲۵ میلیون تومان از این مبلغ از محل اندوخته های موجود در صندوق اجتماعی هر شعبه تامین می شود. کارمزد این تسهیلات ۴ درصد بوده و تا اقساط آن تا۳۶ ماه قابل تقسیط است.

بر اساس توضیحات بانک قرض الحسنه مهر ایران در وبسایت این بانک، طرح حمایتی فرد حقیقی برای متقاضیانی طراحی شده که خواستار بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه این بانک در کمترین زمان ممکن باشند.

شایان ذکر است در حالت عادی، متقاضیان برای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران ، ملزم به کسب میانگین با حداقل کارکرد ۳ ماهه حساب هستند اما در طرح حمایتی فرد حقیقی، افرادی نیاز فوری به وام دارند و فرصت ایجاد میانگین را ندارند، می توانند با افزایش مبلغ موجودی در دسترس خود، وام ۵۰ میلیونی را با ودیعه گذاری یک ماهه ، دریافت کنند.