تاریخ : 19:22 - 1400/03/20
کد خبر : 703745
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

جزئیات بازار طلا و سکه در روز پنجشنبه/نرخ دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۳/۲۰

جزئیات بازار طلا و سکه در روز پنجشنبه/نرخ دلار و یورو امروز ۱۴۰۰/۳/۲۰

قیمت سکه تمام طرح جدید نسبت به روز گذشته تا حدودی کاهش پیدا کرده و عدد ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان را ثبت کرده است، این در حالی است که نرخ دلار نسبت به دیروز اندکی افزایش یافته است.

 قیمت طلا در بازار جهانی با اندکی افزایش نسبت به دیروز به قیمت ۱۸۹۲ دلار معامله شده است.

قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد مطابق اعلام صرافی ملی ۲۳ هزار ۵۹۶ تومان ثبت شده است، این در حالی است که قیمت خرید دلار در این صرافی ۲۳ هزار و ۱۲۹ تومان اعلام شده است. بر این اساس قیمت فروش دلار نسبت به دیروز تا حدودی افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

همچنین قیمت یورو نسبت به دیروز با روند صعودی همراه شده و با نرخ ۲۸ هزار و ۹۱۷ تومان معامله شده است. این در حالی است که قیمت خرید یورو در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۳۴۴ تومان اعلام شده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز نیز یک میلیون و ۷۶ هزار و ۹۱۵ تومان فروخته شده است. این در حالی است که روز گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۸۲ هزار و ۲۲۴ تومان بود.

قیمت سکه تمام طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید نیز ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، قیمت ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار عصر امروز به فروش رفته است.