تاریخ : 12:10 - 1400/03/26
کد خبر : 704228
سرویس خبری : حوادث
 

بازداشت تیراندازهای مراسم فاتحه‌خوانی در خوزستان

بازداشت تیراندازهای مراسم فاتحه‌خوانی در خوزستان

سه نفر از عاملان تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در شهرستان گتوند و یک متهم در همین رابطه در شهرستان بهبهان شناسایی و دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان گتوند بیان کرد:در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در یکی از مناطق شهرستان گتوند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ فتح اله پارسایی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعات سه نفر از عاملان اصلی تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح کلانشینکف، سه تیغه خشاب و ۴۰ تیر جنگی کشف شد. متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

دستگیری عامل تیراندازی در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مصدومیت ۲ نفر در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل آن در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ محمد عزیزی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه فرد تیرانداز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم سلاح به کار رفته در تیراندازی کشف شد، گفت: متهم ضمن اعتراف به جرم انتسابی، انگیزه خود را اختلافات و درگیری قبلی بیان کرد.

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.