مسلم خانی همچنین درباره علاقمندان به ورود در حوزه بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی، توصیه کرد: حتماً قبل از شروع با ابزارها و تجهیزات آشنا شوند و پیشنهاد کرد برای این کار تیمی از دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی تشکیل شود تا در ارتباط گیری با مشتریان اطلاعات دقیقی ارائه کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بازار تشنه تجهیزات پزشکی و طب سلامت است، متذکر شد: رقابت در این حوزه تخصصی است و نباید از بستر وب، سایتها و شبکههای اجتماعی غافل بود. امروز یکی از بهترین شیوهها برای معرفی محصولات از جمله ابزارها و تجهیزات پزشکی، فضای مجازی و شبکههای اجتماعی است، ولی قبل از آن باید مجوزهای لازم را از وزارت صمت و وزارت بهداشت گرفته باشیم و در قالب گروهی کار را دنبال کنیم که تأثیرگذاری و موفقیت بیشتری به همراه دارد.