تاریخ : 16:57 - 1397/12/11
کد خبر : 72501
سرویس خبری : ورزشی
 

اکثریت وزرای کابینه «روحانی» استقلالی هستند یا پرسپولیسی؟

اکثریت وزرای کابینه «روحانی» استقلالی هستند یا پرسپولیسی؟

مدیرعامل پیشین یک تیم مشهور درباره اینکه بیشتر وزرای کابینه رئیس‌جمهور به استقلال علاقه دارند یا پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش کارگرانلاین، در رابطه با کمپ استقلال کلی حرف و حدیث راه افتاده بود. همان کمپی که در زمان مدیریت فتح‌الله زاده با تلاش او زمینش تهیه شده و حالا ۱۲۰۰ میلیارد تومان می‌ارزد. همین مسئله و سایر سوژه‌های مرتبط با استقلال موجب شد تا با او همکلام شویم.
 
مدعی قهرمانی آسیا
استقلال مقابل ذوب‌آهن و فولاد چهره جدیدی از خودش به نمایش گذاشت که به معنای واقعی کلمه فراتر از آسیا بود. اگر دست‌های پشت پرده به تیم ضربه نزنند، استقلال مدعی جدی قهرمانی آسیاست. البته همان‌طور که گفتم به شرطی که یکسری از دوستان بگذارند، چون ما افرادی را داریم که فقط تا وقتی خودشان هستند، دل‌شان می‌خواهد استقلال موفق باشد و بس. حال آن‌که ما باید همواره استقلالی باشیم. چه زمانی که هستیم و چه اوقاتی که نیستیم. در مورد بازی با فولاد هم باید بگویم تیم بسیار محترمی است، ولی ما همیشه آن‌ها را خوب برده‌ایم. اگر بچه‌ها مغرور نشده باشند، باز هم می‌بریم.
 
تیام و پاتوسی
از همان بازی اول معلوم شد پاتوسی این‌کاره است، تراز اول است، دقیقاً مثل همان اولین باری که تیام برای استقلال به میدان رفت. وقتی تیام بازی کرد و درخشید، تأکید کردم قراردادش را تمدید کنید. الان هم می‌گویم آقایان به فکر تمدید قرارداد پاتوسی باشید تا به سرنوشت مامه تیام دچار نشود.
 
لیگ قهرمانان آسیا
لیگ قهرمانان آسیا؟ الدحیل قطر؟ حتی من هم از این استقلال می‌ترسم چه رسد به قطری‌ها. البته حتماً بنویسید ماشاالله تا تیم چشم نخورد و به حاشیه نرود.
 
فقط من و امیر
گفته اند کمپ استقلال ۱۲۰۰ میلیارد قیمت پیدا کرده است. خب این زمین که از اول چنین قیمتی نداشت. اصلاً کمپی در کار نبود. زمین را که ندادند، من با خون دل گرفتمش. برای بنا کردن آن از سمنان با تریلی دیوار بتنی آوردم. هرگاه من می‌رفتم، مدیران بعدی اصلاً کاری برای کمپ می‌کردند؟ به خاطر یک معارض ۴۰۰ متری کار را تعطیل کرده و زمین ۴ هکتاری را ول کرده بودند. حتی روی آن حکم هم گرفته شده بود. غیر از من چه کسی برای آن کمپ کار کرد؟ البته انصافاً بخشی از آن نیز با هزینه رفیق امیر قلعه‌نویی تکمیل شد. همین الان هم از استقلال طلبکارم، ولی باشگاه را تحت فشار نمی‌گذارم. هر وقت دست‌شان پر شد، پولم را بدهند. نه حقوق گرفتم و نه پاداش. حتی پول بنزین ماشین و موبایلم را هم گردن باشگاه نینداختم. آقایان هر سندی در این مورد اگر دارند، رو کنند،  واقعاً اگر سند دارند، رو کنند.
 
ماجرا‌های آتیلا
مطمئن هستم روح ناصر حجازی عزیز از حکمی که آقای تاج به دخترش داد و او را مدیر تیم‌های ملی بانوان کرد، خوشحال شده است، چون پدر‌ها از اینکه فرزندان کاری که خودشان نتوانسته‌اند انجام بدهند را انجام بدهند، خوشحال می‌شوند. حالا که آتوسا خانم آمده، کاش آتیلا حجازی را هم در یکی از تیم‌های پایه‌ای ملی مشغول کنند، چون از نظر اخلاقی و فنی واقعاً بچه خوبی است. در مورد آتیلا این را هم بگویم که سال ۹۱ با امیر قلعه‌نویی که دوباره سرمربی استقلال شده بود، در مورد او حرف زدم و امیر هم قبول کرده بود آتیلا دستیارش شود، ولی عده‌ای جو را متشنج کردند و پسر ناصرخان هم ترجیح داد نیاید.
 
وزرای استقلالی
همه وزرای دولت برایم عزیز هستند. در پاسخ به این شایعه که می‌گویند خیلی از اعضای هیئت دولت پرسپولیسی هستند، باید بگویم بیشتر وزرای آقای دکتر روحانی، استقلالی‌اند.
 
حضور کنار هیئت مدیره
مخصوصاً طی ماه‌های اخیر به استادیوم نیامده‌ام، چون نتایج استقلال پرفراز و نشیب بوده است، ولی قطعاً اگر تیم چند برد دیگر بیاورد، همراه هیئت مدیره جدید به ورزشگاه می‌آیم. این را هم بگویم که هیئت مدیره جدید از هیئت مدیره‌های قبلی بهتر است.
منبع:خبر ورزشی