تاریخ : 16:02 - 1397/12/19
کد خبر : 72612
سرویس خبری : حوادث
 

ماجرای تیراندازی در شهر محمدیه قزوین چه بود؟

ماجرای تیراندازی در شهر محمدیه قزوین چه بود؟

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از حادثه تیراندازی در شهر محمدیه شهرستان البرز و کشته شدن یک نفر و دستگیری قاتل خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از حادثه تیراندازی در شهر محمدیه شهرستان البرز و کشته شدن یک نفر و دستگیری قاتل خبر داد.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین، سرهنگ امیری در این باره گفت: در ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه شب گذشته سرنشینان یک دستگاه خودروی «مگان» با اسلحه جنگی اقدام به تیراندازی به سمت یک باب مغازه مابین چهار راه بخشداری و چهار راه معلم جوان ۲۷ ساله‌ای را به قتل رسانده و از محل متواری شدند.
 
در این خصوص برابر تدابیر جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بلافاصله تیم ویژه‌ای برای پیگیری و شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی تعیین شد.
 
دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله کمتر از یک ساعت
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با حضور مأموران درصحنه مشخص شد موضوع تیراندازی صحت داشته و برابر اظهارات شاهدان عینی در این حادثه تیراندازی یک دستگاه سواری "مگان با چند سرنشین " با استفاده از سلاح جنگی به سمت صاحب مغازه تیراندازی و پس از به قتل رساندن وی، به سرعت از محل متواری می‌شوند.
 
وی بیان کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی محور‌های مواصلاتی استان خودروی مورد نظر در جاده آغچه کند شهرستان تاکستان توسط عوامل انتظامی شهرستان تاکستان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو و دستگیری ۲ عامل تیراندازی شدند.
 
امیری یادآورشد: در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۲ عدد خشاب کشف شد و افراد دستگیر شده به مقر پلیس منتقل شدند.
 
به گفته امیری، در بررسی اولیه مشخص شد علت این تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
منبع: مهر