تاریخ : 17:25 - 1400/04/19
کد خبر : 728945
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبرمهم برای سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی/هرچه سریعتر اقدام کنید

خبرمهم برای سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی/هرچه سریعتر اقدام کنید

در سه ماهه گذشته ۲۸۳ نفر عضو صندوق روستائیان و عشایر استان مرکزی سوابق بیمه خود را به تامین اجتماعی انتقال دادند

محمدصادق زهدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از عملیاتی شدن انتقال سوابق بیمه روستاییان و عشایر به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

زهدی افزود: طی سه ماهه گذشته ۲۸۳ نفر که عضو بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی صندوق بودند سوابق خود را به سازمان تامین اجتماعی انتقال دادند.

او با اشاره به یک خبر خوش برای کشاورزان، روستائیان و عشایر اضافه کرد: به زودی خرید خدمت سربازی اجرایی خواهد شد و به سوابق بیمه آن‌ها اضافه خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی بیان کرد: در سه ماهه اول امسال حدود ۱۰۰۰ نفر به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی درآمدند.

او با بیان اینکه سال گذشته هم ۵ هزار و ۵۷ نفر از روستاییان و عشایر استان مرکزی به عضویت این صندوق در آمدند گفت: از زمان تاسیس این صندوق تا امروز ۶۳ هزار نفر عضو این صندوق شدند و از مزایای آن برخوردار هستند.

زهدی تصریح کرد: عضویت این تعداد در صندوق نشان از اهتمام دولت و افزایش آگاهی روستاییان و عشایر از مزایای این بیمه است.

او بیان کرد: مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی در سه ماهه اول امسال ۴۵۰ نفر بودندکه مجموع این آمار از ابتدای تاسیس صندوق به ۱۳ هزار خانوار می‌رسد که ماهیانه از صندوق مستمری دریافت می‌کنند.