تاریخ : 01:11 - 1398/03/19
کد خبر : 73058
سرویس خبری : ورزشی
 

خبر فوری/ برانکو از پرسپولیس رفت

خبر فوری/ برانکو از پرسپولیس رفت

در شرایطی که مدیران پرسپولیس مدعی هستند برانکو قطعا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست اما انگار قرار نیست پروفسور محبوب هواداران پرسپولیس، فصل آینده هم هدایت قهرمان لیگ را به عهده داشته باشد.

به گزارش کارگر آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ فصل بعد در پرسپولیس نخواهد ماند.
در شرایطی که مدیران پرسپولیس مدعی هستند برانکو قطعا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست اما انگار قرار نیست پروفسور محبوب هواداران پرسپولیس، فصل آینده هم هدایت قهرمان لیگ را به عهده داشته باشد.
 
روزنامه ایران ورزشی در گزارشی به نکاتی اشاره کرده که باعث می‎شود شانس پرسپولیس برای حفظ برانکو به مقدار بسیار زیادی کاهش پیدا کند. این روزنامه البته این ادعا را هم مطرح کرده که خود مدیران پرسپولیس هم علاقه ای به ادامه همکاری با سرمربی کرواتشان ندارند. بخشهای مهم این گزارش را برایتان انتخاب کرده‎ایم:
 
• باشگاه اصرار داشت که در عرض دو هفته با برانکو تسویه حساب می‌کند و بعد که مرد کروات به کشورش برگشت، ادعا کرد که این دو هفته را از او مهلت گرفته است. حال آنکه از این دو هفته، آقای سرمربی تنها با ۵ روز موافقت کرده و در واقع مهلتی که به باشگاه داده، ۵ روز است. باشگاه اما برای اینکه برای جدایی احتمالی مرد کروات توجیهی داشته باشد، مدام از مهلت دو هفته‌ای برانکو می‌گوید تا فرداروز اگر او رفت، بگوید مهلتش هنوز تمام نشده بود و به جای اینکه خودش با هواداران عصبانی پرسپولیس طرف شود، برانکو را مقابل آنها قرار دهد.
 
• برانکو نه در هیات مدیره خواهان دارد و نه حتی می‌تواند مطالباتش را از باشگاه بگیرد وگرنه که گفته بود اگر چهار تا بازیکن مورد نیاز تیم را بخرند، قراردادش را هم تمدید می‌کند. هر چند وقتی سه هفته پیش از پایان لیگ هجدهم سراغ بودجه فصل بعد را گرفت تا بر اساس آن فهرست تیمش را بنویسد، مخالفانش در هیات مدیره پاسخ دادند: «ببینیم اصلا قهرمان می‌شوی و فصل بعد هم هستی که می‌خواهی فهرست بدهی!» کسی چه می‌داند؟ شاید همین یک جمله، او را این‌طور برای بازنگشتن بی‌تاب کرده باشد.
 
• مهلت ۵ روزه‌ای که برانکو به پرسپولیس داده از سه‌شنبه آغاز شده؛ دقیقا روزی به پایان می‌رسد که آقای مدیرعامل قرار است در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران باشد..چهار روزِ ابتدایی مهلت برانکو همزمان شد با تعطیلات ایران و بانک‌های اروپا هم شنبه و یکشنبه و حتی دوشنبه که یکی از عیدهای مذهبی مسیحیان است، تعطیلند. بعد از این تعطیلات هم اگر پول را واریز کنند، وارد شدنش به حساب برانکو تا چهارشنبه طول می‌کشد. یعنی با یک حساب سرانگشتی باید بگوییم برانکو رفت که دیگر برنگردد. این چند روز را هم به‌خاطر پرسپولیس صبر می‌کند اما حتی اگر روز ششم یعنی یک روز بعد از پایان مهلتش به باشگاه کل مطالبات او را پرداخت کنند، بازنخواهد گشت. و بازنگشتنش وقتی برای هواداران غیر قابل تحمل‌تر خواهد شد که بدانند باشگاه پرسپولیس باقیمانده مطالباتش از ای‌اف‌سی را هم همین یکی دو هفته‌ پیش دریافت کرد اما شاید نخواست آن را برای برانکو هزینه کند.