تاریخ : 17:50 - 1400/05/02
کد خبر : 767309
سرویس خبری : حوادث
 

حمله خونین زندانی شرور به رئیس زندان اراک

حمله خونین زندانی شرور به رئیس زندان اراک

رئیس زندان مرکزی اراک بر اثر حمله یکی از زندانیان شرور مجروح شده است.

موذن رئیس زندان مرکزی اراک حین انجام وظیفه و رسیدگی به وضعیت زندانیان به علت تعرض یکی از مجرمان شرور دچار جراحت شده و اکنون در منزل استراحت و دوران درمان را طی می‌کند.

چندی پیش، یکی از زندانیان شرور با حمله ور شدن به موذن رئیس زندان مرکزی اراک وی را مورد ضرب و جرح شدید قرار داده است.

مهدی فراهانی معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان‌ها با حضور در منزل رئیس زندان مرکزی اراک ضمن عیادت از او به نیابت از رئیس سازمان زندان‌ها از زحمات موذن قدردانی و سلامتی عاجل او را از خداوند طلب کرد.

فراهانی در این دیدار با بیان اینکه زندانبانی شغلی سخت و طاقت فرساست، اما بی تردید خدمت صادقانه در سنگر اصلاح و تربیت موجب قرب و رضایت الهی است گفت:حضور مسئولان زندان‌ها در جمع زندانیان و دیدار چهره به چهره با آنان عامل بسیار موثری در آرامش روحی و روانی زندانیان است.

او افزود: بسیاری از مشکلات زندانیان بر اثر مجالست و همنشینی با مسئولان زندان‌ها و مقامات قضایی که یکی از رویکرد‌های مورد تاکید در دوره تحولی سازمان زندان هاست حل و فصل و گا‌ها زمینه آزادی زندانیان در همین دیدار‌ها فراهم می‌شود.

معاون سازمان زندان‌ها اضافه کرد: علی رغم سختی شرایط کار در زندان‌ها و تعدد تکالیف مدیران زندان، برنامه دیدار چهره به چهره با زندانیان و سرکشی از خانواده آنان در استان مرکزی به خوبی دنبال می‌شود و تلاش مسئولان در این حوزه شایسته قدردانی است.

او ادامه داد: کارکنان خدوم زندان‌های کشور هر لحظه در معرض خطرات و آسیب‌های روحی، روانی و جسمانی قرار دارندو به هیچ وجه به خاطر این گونه تحرکات معدود افراد شرور دچار تزلزل نخواهند شد بلکه با جدیت و توان مضاعف در عرصه خطیر زندانبانی تلاش می‌کنند.


منبع : hadese24