تاریخ : 11:18 - 1400/05/05
کد خبر : 776159
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

نامه جدیدبازنشستگان به مجلس/غائله تورم‌زا خواندن لایحه همسان‌سازی را به سرانجام نیکو برسانید

نامه جدیدبازنشستگان به مجلس/غائله تورم‌زا خواندن لایحه همسان‌سازی را به سرانجام نیکو برسانید

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس، ضمن تاکید بر اینکه که تورم‌زا خواندن افزایش حقوق بازنشستگان از سوی نمایندگان، بذر یاس و ناامیدی را میان بازنشستگان می‌کارد، یادآور شد که اجرای متناسب‌سازی در تامین اجتماعی نتوانسته همپوشانی قابل قبولی را نسبت به تورم و افزایش هزینه‌های زندگی ایجاد کند.

 «علی اصغر بیات» در نامه خود به «محمدباقر قالیباف» با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد از مستمری بگیران حداقلی بگیر هستند، اعلام کرد: شایسته نیست بازنشستگان پس از ۳۰ سال کار آماج تنگ‌نظری‌ها و مطامع شخصی و گروهی قرار گیرند. 

بیات با یادآوری رفتار دوگانه نمایندگان مجلس در قبال اجرای متناسب‌سازی نوشت: این امر لطمات شدیدی به اعتبار نمایندگان وارد می‌سازد. 

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با اشاره به پاسخگو نبودن اجرای متناسب‌سازی در تامین اجتماعی نوشت: اجرای دو مرحله متناسب‌سازی نتوانسته همپوشانی قابل قبولی را نسبت به تورم و افزایش هزینه‌های زندگی ایجاد کند. 

بیات ضمن تاکید بر اینکه که تورم‌زا خواندن افزایش حقوق بازنشستگان از سوی نمایندگان، بذر یاس و ناامیدی را میان بازنشستگان می‌کارد و این امر برای بازنشستگان و مستمری بگیران نکته‌ای عبرت آموز محسوب می‌شود، نوشت: این امر درحالی است که میلیون‌ها نفر در تامین اجتماعی منتظر دائمی شدن همسان‌سازی و تصویب لایحه آن هستند. 

وی در پایان نامه از رئیس مجلس خواست که مداخله کند و این غائله را به سرانجام نیکو برساند.

بیات 1

بیات 2

بیات 3

انتهای پیام/