تاریخ : 22:55 - 1400/05/06
کد خبر : 782520
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۴۳ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۴ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۱۶۵ تومان می‌باشد.

شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز کار خود را با نوسان آغاز کرد و شاخص کل تا نیمه معاملات حدود پنج هزار واحد رشد کرده بود، اما بعد از روند خود را تغییر داد و در پایان معاملات روز چهارشنبه ششم مردادماه ۱۴۰۰ با رشد هزار و ۶۰۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۵۱۶ واحد رسید.
نماد‌های «فملی»، «نوری» و «کگل» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «فارس»، «وبملت» و «ومعادن» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند. «سپید»، «ولکار»، «فملی» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۴۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۳ درصد معادل ۲۹ هزار ۷۱۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۱۶۵ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته چقدر شد؟


ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۷۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۶۵۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۲۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۵۹۳ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته چقدر شد؟