تاریخ : 17:15 - 1398/12/09
کد خبر : 78384
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

افزایش ۱۵۰۰ تومانی بهای دلار در صرافی ملی

افزایش ۱۵۰۰ تومانی بهای دلار در صرافی ملی

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه اسفند، روند افزایشی خود را ادامه داد و قیمت دلار در روز پنج‌شنبه نسبت به هفته گذشته ۱۵۰۰ تومان افزایش یافت و به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

به گزارش کارگر آنلاین، قیمت دلار در صرافی ملی که هفته گذشته به ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده بود، این هفته روند افزایشی خود را ادامه داد و به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
 
روز شنبه قیمت ارز تحت تاثیر قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF نسبت به روز پنج‌شنبه گذشته ۲۸۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۴ هزار و ۴۸۰ تومان و بهای یورو به ۱۵ هزار و ۵۸۰ تومان رسید که با ادامه روند فعالیت بازارها نرخ دلار برای دومین بار صعود کرد و با ۵۰ تومان افزایش به رقم ۱۴ هزار و ۵۳۰ تومان رسید.
 
روز یکشنبه باوجود به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز ۲۲۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان و بهای یورو به ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان دست یافت.
 
سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی ۵۰ تومان افت کرد و قیمت دلار به ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسید اما قیمت یورو در رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان ماندگار شد.
 
روز سه‌شنبه بهای ارز ۱۰۰ تومان افزایش یافت، به طوری که قیمت دلار به ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.
 
روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی افزایش ۸۰۰ تومانی را تجربه کرد و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان رسید که در ادامه روند معاملات بهای یورو بار دیگر ۲۰۰ تومان افزایش یافت و به رقم ۱۶ هزار و ۹۰۰ دست یافت.
 
روز پنجشنبه بهای دلار در صرافی ملی رشد ۱۰۰ تومانی را ثبت کرد و به رقم ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید،  قیمت یورو نیز با ۵۰ تومان افزایش رقم ۱۶ هزار و ۹۵۰ تومانی را تجربه کرد.
 
با این وجود نرخ ارز در صرافی ملی امروز جمعه نیز اعلام شد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.
منبع/تجارت نیوز