تاریخ : 10:55 - 1399/01/29
کد خبر : 80765
سرویس خبری : ورزشی
 

 سردار آزمون، ستاره ایرانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا

سردار آزمون، ستاره ایرانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کارگر آنلاین: عملکرد خوب لژیونر فوتبال کشورمان باعث شده باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او باشند.




شیوع ویروس کرونا باعث شده رقابت‌های مختلف ورزشی از جمله لیگ‌های معتبر فوتبال جهان و المپیک توکیو لغو و به زمان دیگری موکول شوند.

برخلاف لیگ‌های معتبر اروپایی که تعطیل هستند، بازار نقل و انتقالات بازیکنان روز‌های داغی را سپری می‌کند و باشگاه‌های بزرگ دنیا برای به خدمت گرفتن ستاره‌ها و استعداد‌های مختلف دست به کار شده اند.

سردار ایرانی در صدر اخبار نقل و انتقالاتی

سردار آزمون مهاجم اول تیم ملی فوتبال ایران در این فصل عملکرد فوق العاده‌ای در تیم فوتبال زنیت داشته و توانسته در میان برترین‌های لیگ برتر روسیه قرار بگیرد. سردار ایرانی در بیشتر گل‌های زنیت در این فصل تاثیر گذار بوده است. هوادان این تیم روسیه معتقدند لژیونر فوتبال ایران یکی از ارکان اصلی موفقیت زنیت در این فصل بوده است.

سردار قبل از زنیت در تیم روبین کازان توپ می‌زد. سرمربی روبین کازان علاقه خاصی به آزمون دارد و همیشه از او به عنوان بهترین مهاجم جهان نام می‌برد.

عملکرد آزمون در این فصل باعث شده باشگاه‌های بزرگی برای جذب او دست به کار شوند. باشگاه لیورپول انگلیس که در حال حاضر در صدر لیگ برتر فوتبال جزیره قرار دارد از مشتریان جدی سردار ایرانی است، اما قیمت پیشنهادی این باشگاه برای به خدمت گرفتن مهاجم تیم ملی به مراتب کمتر از سایر مشتریان است.

سردار ایرانی در صدر اخبار نقل و انتقالاتی

باشگاه لیورپول فصل قبل توانست با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بر بام قاره سبز قرار بگیرد. شاید آرزوی هر بازیکنی حضور در این باشگاه انگلیسی باشد، اما سردار آزمون اعتقاد دارد برای موفقیت باید بازی‌های بیشتری انجام دهد و نباید نیمکت نشین ستاره‌های سرخپوشان باشد.

البته شاید یکی از دلایلی که آزمون را از حضور در لیورپل منصرف می‌کند این باشد که لیگ برتر فوتبال انگلیس به قدرت بدنی بالایی نیاز دارد و بازیکنان باید در مصاف‌های تک به تک بتوانند به درستی از بدن خود برای مهار بازیکن حریف استفاده کنند.

لیورپول تنها باشگاهی نیست که خواهان سردار ایرانی است. باشگاه ناپولی ایتالیا یکی از مشتریانی است که قیمت خوبی برای به خدمت گرفتن ستاره تیم ملی ایران پیشنهاد داده است.

قیمت آزمون در سایت ترانسفر مارکت تا قبل از شیوع ویروس کرونا ۲۵ میلیون یورو بود، اما با توجه به کاهش قیمت تمام بازیکنان جهان به دلیل شرایط موجود قیمت سردار به ۱۵ میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.

ناپولی ایتالیا هم از این فرصت استفاده کرده و طبق اعلام یکی از مشهورترین خبرنگاران ایتالیایی پیشنهاد ۱۵ میلیونی به سردار آزمون داده است. طبق اعلام این خبرنگار مسئولان باشگاه ناپولی مذاکرات رسمی خود را با خلیل آزمون پدر سردار شروع کرده اند و در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن به سری آ ایتالیا منتقل می‌شود.

سردار ایرانی در صدر اخبار نقل و انتقالاتی

در حالی که همه منتظر هستند این قرارداد نهایی شود باشگاه وستهام انگلیس پیشنهاد بهتری نسبت به ناپولی به این بازیکن ارائه کرده است.

طبق اعلام رسانه‌های انگلیسی، پیشنهاد باشگاه وستهام برای به خدمت گرفتن آزمون حدود ۲۰ میلیون یورو است و این می‌تواند برای آزمون و باشگاه زنیت وسوسه انگیز باشد.

باید تا آغاز رسمی نقل و انتقالات تابستانی منتظر باشیم تا ببینیم بالاخره سردار آزمون کدام پیشنهاد را قبول می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید