تاریخ : 16:56 - 1400/05/17
کد خبر : 815122
سرویس خبری : حوادث
 

سرقت منزل در جنوب تهران به شیوه فیلم مارمولک

سرقت منزل در جنوب تهران به شیوه فیلم مارمولک

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف پرونده سرقت منزل و دستگیری متهم خبر داد.

سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی بیان داشت: نهم تیرماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری ۱۵۶ افسریه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شاکی منزل خود را در افسریه، ترک و پس از مراجعه متوجه می گردد پنجره رو به کوچه باز می باشد و اسباب و اثاثیه منزل بهم ریخته است و اموال با ارزش خانه شامل: طلاجات، لب تاب، تلویزیون، ایکس باکس و دو دستگاه گوشی همراه به ارزش تقریبی پنجاه میلیون تومان به سرقت رفته است.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: پیرو شکایت شاکی اکیپی از کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل جهت بررسی موضوع به محل اعزام که با انجام تحقیقات میدانی مشخص گردید محل سرقت و خیابان های منتهی به آن فاقد دوربین مداربسته می باشد و این امر فرصت مناسبی را برای سارق یا سارقان فراهم کرده که از طریق بالا رفتن از لوله گاز مجتمع مسکونی شاکی اقدام به باز نمودن پنجره اتاق پذیرایی نموده و سپس با ورود به اتاق خواب از داخل کمد دیواری اموال وی را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با جمع آوری سرنخ های موجود و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند و پس از هماهنگی قضایی متهم را که کریم نام داشت را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل نمایند.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی فاتب در پایان گفت: با دستگیری کریم، وی صراحتا به جرم خود معترف گردید که با اعتراف متهم پرونده تحویل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۵ گردید و تحقیقات کماکان ادامه دارد .


منبع : hadese24