تاریخ : 11:30 - 1399/02/14
کد خبر : 82023
سرویس خبری : فرهنگی
 

زوج‌ جدید‌ از‌ نوع‌ «زیر‌خاکی»

زوج‌ جدید‌ از‌ نوع‌ «زیر‌خاکی»

کارگر آنلاین: چطور پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در نقش «فریبرز» و«پری»، زوج بامزه و محبوبی شده‌اند؟




سریال «زیرخاکی» جلیل سامان که این شب‌ها از شبکه یک در حال پخش است، از همان ابتدا توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند و در طول پخش هم با استقبال مخاطبان مواجه شده است. حضور بازیگرانی مانند پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در سریال و بازی خوب آن‌ها در نقش «فریبرز» و «پری»، این زوج را به شخصیت‌های جذاب و بامزه‌ای تبدیل کرده است.
جبران اختلاف سنی با گریم
ژاله صامتی و پژمان جمشیدی، پنج سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند. صامتی 48 ساله و جمشیدی 43 ساله است و این اختلاف سنی به صورت عادی در ظاهر آن‌ها هم پیداست اما این دو بازیگر در سریال «زیرخاکی» گریم بسیار خوبی دارند. گریم ژاله صامتی باعث شده جوان‌تر از سن واقعی‌اش به نظر برسد و مدل مو و رگه‌های سفیدی که در موهای پژمان جمشیدی به چشم می‌خورد، باعث شده چهره او به یک مرد میان سال نزدیک شود، به همین دلیل این اختلاف سنی آن‌ها توی ذوق نمی‌زند.
«فریبرز» و «پری» دو قطب مخالف
معمولاً کمدی از دل تفاوت‌ها و تضادها خلق می‌شود و زوج «فریبرز» و «پری» هم کم متفاوت نیستند. «فریبرز» مرد بی‌خیال و خونسردی است که همه فکر و ذکرش پیدا کردن گنج و ثروتمند شدن است اما برخلاف او، «پری» شخصیت پراسترس و حساسی دارد که از بی‌خیالی همسرش کلافه می‌شود. «پری» در موضوع پیدا کردن گنج، «فریبرز» را جدی نمی‌گیرد و از اساس با راه و روش او مخالف است. همین تفاوت‌هایی که در ویژگی‌های شخصیتی و روحیات آن‌ها دیده می‌شود، نوع ارتباط این زوج، چالش‌ها و اختلاف نظرهایی را که بین‌شان پیش می‌آید، جذاب کرده و موقعیت‌های کمدی مختلفی در سریال ایجاد کرده است.
بازی‌های خوب و متفاوت
پژمان جمشیدی با ایفای نقش متفاوت «فریبرز» و بازی خوب خود، توانسته توانایی‌اش را در بازیگری به منتقدان و مخالفانش ثابت کند. او در این سریال با تغییراتی که در لحن، صدا و نوع راه رفتن و دویدن خود داشته، باعث شده از نقش‌هایی که تا به حال در آثار کمدی بازی کرده دور شود و کاراکتر «فریبرز» را همان طور که باید به مخاطب معرفی کند. ژاله صامتی هم به خوبی از پس ایفای نقش خود برآمده و مکمل بسیار خوبی برای کاراکتر «فریبرز» بوده است. ارتباط او به عنوان یک مادر میان سال و بی‌حوصله با فرزند کوچکش، لجبازی و رابطه‌ نامسالمت‌آمیز با صاحب خانه سخت‌گیر و بحث و جدل‌هایش با «فریبرز» از بهترین و بامزه‌ترین لحظات بازی این بازیگر است.

منبع: خراسان