تاریخ : 10:08 - 1399/03/28
کد خبر : 85625
سرویس خبری : سیاسی
 

مهمترین برنامه مجلس یازدهم تلاش برای تحقق عدالت است

مهمترین برنامه مجلس یازدهم تلاش برای تحقق عدالت است

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: امیدواریم در مجلس یازدهم به کمک رسانه‌ها، مردم و همت بلند نمایندگان در مسیر تحقق عدالت گام برداریم و نابرابری‌ها را از جامعه برداریم.

به گزارش کارگرآنلاین، محمد صفایی در گفت‌و‌گو با خانه‌ملت، در خصوص راهکارهای ارتقاء جایگاه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نقش رسانه‌ها بسیار زیاد است و باید سطح انتظارات و توقعات مردم از مجلس متناسب با شرایط باشد و بعد مجلس به تبعیت از جامعه مسیر صحیح را طی کند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس باید در راستای آرمان‌های امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری، منافع ملی و مصالح مردم گام بردارد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها برای ارتقاء جایگاه مجلس شورای اسلامی، افزود: این نکته بسیار مهم است که رسانه‌ها به سمت رفتارهای عوام فریبانه نروند و افکار عمومی را به این سمت سوق ندهند، زیرا به تبع ذائقه جامعه ممکن است برخی نمایندگان نیز به این سمت و سو کشیده شوند.

صفایی ادامه داد: امیدواریم در مجلس یازدهم آرمان حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری که تحقق عدالت است را بتوانیم عملی کنیم. در پیامی که رهبری معظم انقلاب در روز افتتاحیه مجلس یازدهم صادر کردند، بر این موضوع تاکید شده بود که متاسفانه موضوع عدالت مغفول مانده است.

این نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه عدالت و پیشرفت نمره قابل قبولی در زمینه عدالت نمی‌گیریم و امیدواریم به کمک رسانه‌ها و مردم و همت بلند نمایندگان در این مسیر گام برداریم و نابرابری‌ها را از جامعه برداریم.