تاریخ : 00:01 - 1400/06/18
کد خبر : 912564
سرویس خبری : حوادث
 

مرگ باورنکردنی زورگیر خشن هنگام زورگیری از یک مامور لباس شخصی زیر پل سیدخندان

مرگ باورنکردنی زورگیر خشن هنگام زورگیری از یک مامور لباس شخصی زیر پل سیدخندان

آخرین طعمه اعضای یک باند ۶ نفره زورگیری، ماموری مسلح و لباس شخصی بود که وقتی دزدان با تهدید چاقو موبایلش را سرقت کردند با شلیک تیرهوایی قصد داشت مانع فرارشان شود و همین اتفاق باعث شد تا دزد دستپاچه زمین بخورد و جانش را از دست بدهد.

شامگاه سه‌شنبه رهگذرانی که از زیر پل سیدخندان عبور می‌کردند صدای تیراندازی شنیدند و مردی اسلحه کلت به دست را دیدند که در حال تعقیب سرنشینان 3موتورسیکلت بود. مرد مسلح 3 تیرهوایی شلیک کرد و بی وقفه فریاد می کشید: ایست؛ ایست اما 6جوانی که سوار 3موتورسیکلت بودند سراسیمه فرار کردند تا اینکه لحظاتی بعد یکی از موتورها تصادف کرد و راننده آن به شدت مجروح شد و کمی بعد به کام مرگ رفت.

حدود ساعت 21 سه شنبه بود که ماجرای مرگ جوان موتورسوار به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران اعلام شد. با حضور وی در محل حادثه معلوم شد جوانی که از روی موتور به زمین خورده، دچار ضربه مغزی شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. اما فردی که تیراندازی کرده بود، 40 ساله و یک مامور بود که مجوز حمل سلاح داشت.

این مرد به قاضی جنایی گفت: پیاده در راه بازگشت به خانه‌ام بودم که موبایلم زنگ خورد. در حالیکه سرگرم صحبت با موبایلم بود به زیر پل سید خندان رسیدم. ناگهان متوجه 6 جوان شدم که دو نفر دو نفر سوار بر 3 موتور سیکلت بودند. آنها در یک چشم بهم زدن مرا محاصره کردند و یکی از دزدان که ترک نشین یکی از موتورها بود به سمتم هجوم آورد. او چاقوی بزرگی همراه داشت که زیر گلویم گذاشت. من به شدت شوکه شده بودم و همه اینها ظرف چند ثانیه رخ داد. به طوری‌که فرصت پیدا نکردم مقاومت کنم.

وی ادامه داد: سارق خفت‌گیر ، تهدید کرد که اگر موبایلم را به او ندهم جانم را می گیرد و من در حالی‌که همچنان چاقو زیر گلویم بود از ترس جانم،گوشی موبایلم آِیفون 12 خود را به او دادم. پس از سرقت، جوان سارق  به سرعت ترک موتور همدستش نشست تا فرار کند. در آن لحظه اسلحه‌ام را از جیب کتم بیرون آوردم و دستور ایست دادم. من مامور هستم و مجوز حمل سلاح دارم. برای اینکه مانع فرارشان شوم 3 تیرهوایی شلیک کردم اما آنها فرار کردند. من هم راه افتادم به سمت اداره پلیس که شکایت کنم اما هنوز چند قدمی نرفته بودم که یک موتورسوار خودش را به من رساند و گفت دزد گوشیم تصادف کرده است. ظاهرا او شاهد حمله زورگیران به من و سرقت گوشی‌ام بود و حالا به دنبالم آمده بود تا خبر تصادف او را به من اعلام کند. پس از آن ترک موتور او نشستم و به محل تصادف که در همان نزدیکی پل سید خندان بود برگشتیم. همان زورگیری که تا چند دقیقه قبل با تهدید چاقو ، موبایلم را سرقت کرده بود روی زمین افتاده و از هوش رفته بود. موبایلم هم آنجا بود و فردی که شاهد این ماجرا بود می‌گفت که بعد از تیراندازی من، دزدان سراسیمه شده و به سمت کوچه‌ای رفتند تا از آنجا فرار کنند اما ظاهرا راننده یکی از موتورها تعادلش را از دست داده و سارقی که ترکش نشسته بود زمین خورده و به دلیل اصابت سرش به جدول بیهوش و در ادامه به کام مرگ رفته است.

پس از انجام تحقیقات اولیه، بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد زورگیر به پزشکی قانونی را صادر کرد و دستور داد تا هویت و سابقه وی مورد بررسی قرار بگیرد. علاوه بر این ، ماموران جست و جوی خود را برای یافتن 5 همدست فراری وی آغاز کرده اند و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.


منبع : hadese24